معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از روز اربعین تا پایان شب گذشته ۴ میلیون و ۶۷۶ هزار نفر وارد مشهد شده‌اند.

 ورود بیش از ۴ میلیون زائر به مشهد
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از سفر بیش از ۴.۶ میلیون زائر به مشهد در دهه پایانی صفر خبر داد.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در خصوص میزان ورود زائران به مشهد اظهار کرد: از روز اربعین تا پایان شب گذشته ۴ میلیون و ۶۷۶ هزار نفر وارد مشهد شده‌اند.

وی در خصوص وضعیت اشغال واحدهای اقامتی در مشهد بیان کرد: به طور مجموع ۷۰ درصد ظرفیت اقامتی مشهد اشغال شده است که مراکز اقامتی رسمی بیش از ۹۵ درصد تکمیل شده‌اند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۸۷ درصد زائران با خودروهای شخصی وارد مشهد شده‌اند، بیان کرد: موج بازگشت زائران از روز گذشته آغاز شده و با اضافه شدن ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مسافربری امام رضا(ع) تمهیداتی برای بازگشت زائران سنجیده شده است.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران انجام شده است. تقاضای ما از زائران خارج از استان این است که قبل از آغاز سفر بلیت بازگشت خود را نیز از همان شرکت اتوبوسرانی که با آن به مشهد سفر کرده‌اند تهیه کنند تا برای بازگشت با مشکل مواجه نشوند.

وی در خصوص میزان افزایش پروازهای فوق‌العاده از فرودگاه مشهد عنوان کرد: پروازهای فوق‌العاده به فرودگاه مشهد اضافه شده، اما فقط ۲ درصد زائران از این طریق وارد مشهد شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید