دنی آلوس مدافع سال‌های قبل بارسلونا فاش کرد: در رختکن مراسم توپ طلا بودیم که با رونالدو درگیری لفظی پیدا کردم.

درگیری دنی آلوز با رونالدو در مراسم توپ طلا

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دنی آلوس مدافع سال‌های قبل بارسلونا در یک برنامه پادکست به همراه افریان والورده درباره درگیری‌اش با رونالدو در مراسم توپ طلا سخن گشوده و توضیح داد چرا به نظر او هم تیمی سابقش لیونل مسی در سطح متفاوتی نسبت به رونالدو است.

آلوس گفت: زمان‌هایی پیش می‌آمد تا به خاطر رقابتی که بین‌مان بود با رونالدو سلام و احوال پرسی داشته باشم، اما در عوض او با من خوش و بش نمی‌کرد. اتفاقی افتاد که هیچ وقت رسانه‌ای نشد، در رختکن مراسم توپ طلا بودیم که با رونالدو درگیری لفظی پیدا کردم. من وارد شدم و به همه سلام دادم اما او به دلیل رقابت شدیدی که بیرون از آنجا میان بارسلونا و رئال مادرید بود جواب مرا نداد. اما من چطور می‌توانم به کسی که تقریبا تمامی دست آوردهای فوتبال را به دست آورده و با تلاش سخت به اینجا رسیده بی‌احترامی کنم؟

آلوس درباره لیونل مسی و مقایسه با رونالدو افزود: مسی با استعداد فوتبال به دنیا آمده و در دنیای دیگری به سر می‌برد که تنها خودش می‌تواند به آنجا رفت و آمد کند.

رونالدو و مسی بیش از یک دهه فوتبال اروپا را میان خود تقسیم کردند. این دو ستاره فوتبال روی هم 12 بار توپ طلا به دست آورده‌اند که مسی 7 و رونالدو 5 بار این جایزه را به نام خود ثبت کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید