در ویدیو زیر شاهد تصاویری ناراحت کننده از برخورد کامیون و آمبولانس حامل بیمار با پل فروریخته خواهید بود.

فیلم هولناک از تصادف آمبولانس حامل بیمار و کامیون با پل ریزش کرده!

به گزارش سلام نو، تلویزیون المملکه گزارش داد که تیم های وزارت فواید عمومی و مسکن جاده فرودگاه بین المللی ملکه علیا را در هر دو جهت پس از بسته شدن موقت ناشی از ریزش پل عابر پیاده بازگشایی کردند.

این وزارتخانه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که یک کامیون به پل فروریخته برخورد کرد و راه منتهی به فرودگاه را مسدود کرد و ترافیک را مسدود کرد. تعداد انگشت شماری از وسایل نقلیه دیگر، از جمله یک آمبولانس، بعداً به پل فروریخته برخورد کردند.

در ابتدا برای سهولت در تردد به فرمانداری های جنوبی یک باند برای تردد بازگشایی شد و مابقی تردد به طور موقت به جاده خدماتی منتقل شد.

در بیانیه آمده است که بعداً، پس از رفع انسداد ناشی از برخورد کامیون با پل، جاده اصلی با همکاری اداره امنیت عمومی (PSD) در هر دو جهت بازگشایی شد.

این وزارتخانه گفت که از "تجهیزات و جرثقیل های لازم برای برداشتن پل" تحت نظارت یحیی الکسبی، وزیر فواید عمومی و مسکن استفاده کرده است.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد: به محض اطلاع، با هماهنگی شرکا شروع به کار برای رفع پل و سایر موانع و اطمینان از ایمنی تردد در مسیرهای انحرافی کرد.

(PSD) در بیانیه ای اعلام کرد که این تصادف منجر به مجروح شدن چهار نفر شد که وضعیت آنها متوسط است. آنها توسط کادرهای دفاع مدنی درمان شدند.

چندین خودرو، از جمله یک آمبولانس که متعلق به یک بیمارستان عمان است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید