۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 55390392

سفر به جزیره قشم آن هم به وسیله قطار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دیدن بخشی از جنوب ایران است، با ما همراه باشید تا درباره تور قشم از تهران با قطار بدانیم.

تور قشم از تهران با قطار

سلام نو _ سرویس گردشگری: برای سفر به قشم استفاده از تور قشم از تهران با قطار گزینه‌ای قابل توجه است زیرا با توجه به مسافت طولانی طی شده و زمان پیمودن آن، هزینه جابه‌جایی مقرون به صرفه است. جزیره قشم به عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران مملو از جاهای دیدنی، طبیعت بی‌نظیر و مراکز خرید متنوع است و سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، برای سفر به این نقطه از ایران دوست‌داشتنی با در نظر گرفتن شرایط آب‌وهوایی منطقه بهترین زمان اواسط پاییز تا اواسط بهار است.

هزینه تور قشم با قطار

تور قشم از تهران با قطار، بعد از هواپیما ساده‌ترین و مطلوب‌ترین راه برای رسیدن به جزیره قشم و بازدید از زیبایی‌های تمام نشدنی آن است. لذت سفر زمینی به وسیله قطار توصیف نشدنی است و کیفیت و هزینه این سفر با توجه به نوع قطار و امکانات آن تعیین می‌شود، لازم به ذکر است برای دسترسی به قشم مسیر مستقیم با قطار وجود ندارد و نیاز است با قطار از تهران به مقصد بندرعباس رفته و بعد از رسیدن به ایستگاه قطار بندرعباس، مسیری کوتاه را به وسیله تاکسی طی کرد و از اسکله شهید حقانی به قشم دسترسی پیدا کرد.

با آگاهی بر اینکه در تور قشم از تهران با قطار، نیاز به توقف در بندرعباس است و مسیر ریلی تهران تا بندرعباس به ۱۲۷۶ کیلومتر می‌رسد بایستی برای طی کردن این خط بین ۱۵ تا ۱۸ ساعت در نظر گرفت. شرکت‌های ریلی مختلفی به صورت روزانه از تهران به بندرعباس حرکت می‌کنند که می‌توان با توجه به بودجه در نظر گرفته شده یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. قطار غزال بن ریل، قطار غزال رجا، قطارهای البرز و قطارهای جوپار از جمله قطارهایی هستند که به ترتیب عنوان بهترین تا اقتصادی‌ترین قطار به مقصد بندرعباس را به خود اختصاص می‌دهند.

تور قشم از تهران با قطار

قطارهای مختلف در تور قشم از تهران

برای تور قشم از تهران می‌توان از شرکت‌های ریلی نظیر بین ریل، رجا و جوپار استفاده کرد در ادامه به ویژگی‌های سفر با قطار هر یک از این شرکت‌ها پرداخته می‌شود. گفتنی است که خط ریلی تهران – بندرعباس طولانی است و قطار غزال شرکت بن ریل در میان قطارهای دیگر لوکس محسوب می‌شود، کوپه‌ها در این قطار ۶ تخته هستند و مهمان‌دار اختصاصی برای هر واگن خدمات ارائه می‌دهد، در ارتباط با ساعت حرکت آن باید گفت که در ساعت ۱۳ از تهران به سمت بندرعباس حرکت می‌کند و به طور معمول ۶:۳۰ صبح به ایستگاه بندرعباس می‌رسد.

برای سفر با تور قشم از تهران با قطار، شرکت رجا نیز مناسب است چرا که قطارهای ۴ تخته هستند و با توجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت خوبی برخوردار هستند. قطار شرکت جوپار کوپه‌هایی ۶ تخته دارند و امکاناتی کمتر از قطارهای البرز و غزال، با این حال برای بسیاری از مسافران با کیفیت به شمار می‌آید. این قطار هر روز تهران را ساعت ۱۵ به مقصد بندرعباس ترک می‌کند. نیاز به توجه است که بعد از رسیدن به بندرعباس بایستی از ایستگاه راه‌آهن به اسکله شهید حقانی دسترسی پیدا کرد تا از طریق این اسکله به قشم رسید.

سفر با قطار از طریق تور مزیت‌های زیادی دارد از جمله اینکه می‌توان بسیاری از شهرهای مسیر پیش رو را با سرعتی جذاب از نظر گذراند و با هزینه‌ای معقول به مقصد هیجان‌انگیز قشم رسید. در جریان باشیم از بندرعباس تا قشم می‌توان به وسیله شناور سفر دریایی داشت و این امر با رفتن به اسکله شهید حقانی و بندر پل در بندرعباس امکان‌پذیر است.

تور قشم از تهران با قطار

کد خبرنگار: ۲۶
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • خدیجه خ IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    3 0
    قطار خیلی خوبه و ضمنا نمایندگی های فروش بلیط راه اهن هم شغل خیلی مهمی محسوب میشن همه افراد جامعه نیاز دارن
  • ارشیدا IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    درباره بلیطش هم توضیح میدادین که قیمت بلیط چنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید