حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در ادامه دیدارهای فشرده خود با وزرای خارجه کشورهای مختلف با "کارلوس فاریا تورتوسه" وزیر خارجه ونزوئلا دیدار و درباره تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در آینده نزدیک رایزنی کرد.

رایزنی وزرای خارجه ایران و ونزوئلا درباره تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ‌‎امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک با وزیرخارجه ونزوئلا دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه فی مابین از جمله اخرین روند مناسبات دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر خارجه کشورمان ضمن مروری بر آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با ونزوئلا ، سفر اخیر رئیس جمهور مادورو به تهران را مهم‌ عنوان و تاکید کرد : متعاقب امضای همکاری های جامع دو کشور، اجرایی کردن این تفاهمات در اولویت برنامه سیاست خارجی قرار دارد و برگزاری کمیسیون مشترک می تواند بر روند اجرای توافقات فیمابین سرعت ببخشد.

وزیر خارجه ونزوئلا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از روند پیشرفت در همکاری های متنوع دو کشور، بر عزم و اراده رهبری کشور متبوعش برای توسعه مناسبات با ایران و لزوم افزایش سطح تماس ها و سفر مقامات عالی دو کشور تاکید کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید