جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری باند قاچاق سلاح و کشف ۴۰ قبضه سلاح جنگی و ۲۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد.

کشف ۶۵ اسلحه جنگی و شکاری در اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با همکاری پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کردستان از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح در خصوص انتقال محموله‌ای از سلاح‌های جنگی و شکاری به وسیله ۲ دستگاه خودرو سواری به استان‌های مرکزی کشور مطلع شده وبررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اینکه با رصد هوشمندانه خود مسیر تردد خودروهای متهمان را شناسایی کردند با اخذ دستور از مرجع قضایی به محل اعزام و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ ۲ دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

کشف ۴۰ قبضه سلاح کلت جنگی و ۲۵ قبضه سلاح شکاری

هاشمی‌فر با اشاره به کشف ۴۰ قبضه سلاح کلت جنگی و ۲۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در بازرسی از خودروهای مذکور بیان کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح‌های غیرمجاز که زمینه ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید