۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
کد خبر: 55390199

سفر به قشم پر از تجربه‌های هیجان‌انگیزی است که سبب شده مسافران و گردشگران زیادی این مقصد را انتخاب کنند، با ما همراه باشید تا درباره تور هوایی قشم از تهران بدانیم.

تور هوایی قشم از تهران

سلام نو _ سرویس گردشگری:‌ یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفری دل‌پذیر استفاده از تور هوایی قشم از تهران است، چرا که نیاز مسافر و گردشگر را برای برنامه‌ریزی سفر و هماهنگی‌های لازم برای بازدید از قشم مرتفع می‌کند. جزیره قشم به عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایران، همواره دارای جاذبه‌های فراوان طبیعی و گردشگری است و با داشتن مراکز خرید متنوع، انتخاب مطلوبی برای مسافران داخلی و گردشگران خارجی به شمار می‌آید. قشم با جاهای دیدنی و چشم‌نوازی که دارد، مقصدی بی‌نظیر برای هر اهل سفری است.

تور هوایی قشم و مزیت‌های آن

تور هوایی قشم از تهران انتخاب جذابی برای شمار زیادی از مسافرهایی است که این جزیره را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. سفر به وسیله هواپیما و با تور از محبوب‌ترین نحوه‌های سفر محسوب می‌شود چرا که در کمترین زمان جابه‌جایی و رفت‌وبرگشت صورت می‌گیرد و دیگر نیازی به صرف زمان زیاد برای طی کردن مسیر از مبدأ به مقصد وجود ندارد، از طرفی این امکان فراهم می‌شود تا با یک برنامه از پیش تعیین شده به وسیله تور به هتلی که در تهران رزرو شده برای مدت معلوم و مشخص اقامت داشت و در نهایت از فضاهای دیدنی قشم نیز به شکلی درخور و رضایت بخش بازدید کرد.

گفتنی است هزینه سفر به وسیله تور هوایی قشم از تهران به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر، شرکت مجری پرواز و هتل بستگی دارد. با توجه به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی قشم که به طور کلی گرم و مرطوب است و در تابستان دمای هوا خیلی گرم احساس می‌شود، طبیعی است که از اواسط پاییز تا اواسط بهار این جزیره مسافر بیشتری به خود می‌بیند چرا که دما مطبوع‌تر از فصل تابستان است. پس اگر صرفا به دنبال خلوتی و هزینه کمتر سفر باشیم چه بسا فصل گرم سال مناسب‌تر باشد، علاوه بر اینکه مرکزهای خرید در این فصل حراج‌های جالب توجهی می‌گذارند.

تور هوایی قشم از تهران

پرواز قشم از تهران

در تور هوایی قشم از تهران، پرواز اهمیت به سزایی دارد به این دلیل که بخشی از کیفیت سفر و هزینه‌ای که برای آن در نظر گرفته می‌شود به شرکت اجرا کننده پرواز و زمان سفر ربط پیدا می‌کند. به طور معمول در تعطیلات پروازها قیمت بیشتری دارند این در حالی است که اگر در اوایل هفته پرواز رفت صورت بگیرد و به ساعت آن توجه شود، هزینه سفر با هواپیما از تهران به قشم کاهش می‌یابد. مسافت هوایی تهران تا قشم ۶۰۱ کیلومتر است و این مسافت با هواپیما در شرایط مطلوب و مساعد آب‌وهوایی ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه طی می‌شود.

اقامت در تور هوایی قشم از تهران

نحوه اقامت تأثیر به سزایی در تور هوایی قشم از تهران دارد، از این جهت که مهم است اقامت در هتل انتخاب شود یا سوئیت و بوم‌گردی، در صورتیکه تمایل به انتخاب هتل برای داشتن یک اقامت راحت و بی‌دغدغه وجود داشته باشد تعداد ستاره‌های هتل نشان از کیفیت و خدمات آن دارد و به همان نسبت در هزینه‌های اقامت و تور اثر می‌گذارد. قشم تعداد قابل توجهی هتل‌های ارزان، اقتصادی و لوکس دارد که با توجه به بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته شده می‌توان هر یک از آن‌ها را با خیال آسوده انتخاب کرد.

هتل‌های ایرمان، آرتا، آتامان (ساحلی) از جمله هتل‌های ۴ ستاره قشم هستند که در میان مسافران به دلیل کیفیت صبحانه و اتاق‌ها، ارائه خدمات خوب، نوساز بودن و البته تمیزی محبوبیت دارند. هتل‌های سماء، ریحان، آرکا، رویال، ژئو پارک و پرشیا هتل‌های ۳ ستاره و اقتصادی به شمار می‌آیند، در بین هتل‌هایی که در قشم وجود دارد هتل‌های پارک، مروارید، دیپلمات، نخل زرین، آرمان درگهان و پرشین گلف، ۲ و ۳ ستاره محسوب می‌شوند و قیمت ارزان‌تری به نسبت بقیه دارند که با توجه به خواست و سلیقه مسافر امکان رزرو هر یک در تور وجود دارد.

تور هوایی قشم از تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید