دلایل زیادی برای خرید خانه و ملک در ترکیه وجود دارد. یکی از مهم‌ ترین‌ها، سرمایه گذاری در این کشور است.

رنج قیمتی برای خرید ملک مسکونی در ترکیه چه محدوده ای است؟

یکی از بهترین روش‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی شناخته می‌شود، خرید ملک در ترکیه است. ترکیه کشوری در حال توسعه است که وضعیت بسیار بهتری نسبت به کشور ما دارد و می‌تواند مقصدی عالی برای مهاجرت هم باشد. کافی است که از طریق خرید ملک مسکونی جلو رفته و کم کم شانس به دست آوردن شهروندی و گرفتن پاسپورت ترکیه را هم داشته باشید. اقتصاد پر رونق این کشور در انتشار شما است و یقینا می‌توانید شرایط زندگی بهتری را هم در این کشور داشته باشید. حال به نظر شما خانه‌ها و ملک‌های موجود در این کشور در چه رنج قیمتی هستند و چگونه می‌توانیم به سراغش برویم؟ ما در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

دلایل زیادی برای خرید خانه و ملک در ترکیه وجود دارد. یکی از مهم‌ ترین‌ها، سرمایه گذاری در این کشور است. ترکیه در طول سالیان اخیر روی جذب گردشگر تمرکز کرده و هم‌اکنون هم یکی از بهترین کشورها از این نظر است. بر این اساس اقتصاد این کشور توسعه پیدا کرده و هم اکنون یکی از بهترین کشورهای اروپایی-آسیایی در این زمینه است. این کشور آب و هوای مناسبی هم برای زندگی دارد و یقینا از تابستان و زمستان جذاب این کشور هم می‌توانید استفاده کنید. مهاجرت دلیل دیگری است که با خرید خانه می‌توانید راحت‌تر این کار را انجام داده و مستقیما پاسپورت این کشور را هم دریافت کنید.

رنج قیمت خرید ملک مسکونی در ترکیه

اگر به سال‌های اخیر نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که ایرانیان قبال بیشتری به خرید ملک در کشور ترکیه نشان داده‌اند. نزدیکی این کشور به ایران و امکان مسافرت ساده‌تر، سبب شده است که خرید ملک مسکونی در ترکیه توسط ایرانی‌ها افزایش پیدا کند. شما هم می‌توانید به این کار مبادرت ورزیده و زندگی بهتری را تجربه کنید. قیمت مناسبی هم برای خانه‌ها در ترکیه وجود دارد و ارزش سرمایه‌گذاری را هم خواهد داشت. اوقات تفریحی جذابی هم در این کشور در اختیار شما است که ارزش خرید ملک و خانه را در این کشور تا حد زیادی توسعه می‌دهد. با خرید ملک مسکونی در ترکیه حتی می‌توانید برای خود و خانواده خود اقامت این کشور را دریافت کنید.

اگر قصد خرید خانه در کشور ترکیه را دارید، بهتر است بدانید که قیمت‌ها تقریبا در یک میلیارد تومان شروع شده و به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت می‌کند. البته این قیمت برای مناطق دور افتاده‌تر ترکیه صدق می‌کند و قیمت خانه در استانبول یا شهرهای بهتر می‌تواند گران‌تر باشد. خانه‌ای حدودا ۵۰ متری در غرب استانبول با همین قیمت قابل خریداری است و خانه‌ای ۷۰ متری هم در این کشور حدودا ۹۰۰ هزار لیر قیمت خواهد داشت که با نرخ ارز در زمان نگارش مقاله، حدود ۱.۵ الی ۲ میلیارد تومان معادل‌سازی می‌شود. اگر شهر توریتی آنتالیا را برای این منظور در نظر داشته باشید، قیمت می‌تواند حدودا ۱۱ هزار لیر باشد.

رنج قیمتی برای خرید ملک مسکونی در ترکیه چه محدوده ای است؟

قیمت ملک در شهرهای مختلف ترکیه

اگر به قیمت ملک در شهرهای مختلف ترکیه توجه کنید، متوجه ارزش زمین و شهر در این کشور خواهید شد. استانبول به‌عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای این کشور، هر متر مربع ملک مورد نظر را حدودا ۲۷ میلیون تومان تعیین کرده است. قیمت در شهری مانند آنتالیا هم متری ۱۶.۵ میلیون تومان است. اگر به سمت شهری مانند آنکارا بروید. قیمت متری ۱۲.۵ میلیون تومان خواهد شد. ترکیه کشوری است که خانه‌های کوچک و بدون اتاق را سوئیت می‌نامد و در سال ۲۰۲۲، حداقل قیمت آن‌ها ۷۰۰ هزار لیر (۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) عنوان شده است. هر چه قدر که شهر کوچک‌تری را برای خرید انتخاب کنید، قیمت پایین‌تر خواهد رفت.

در شهرهای کوچک می‌توانید با ۶۰۰ هزار لیر هم اقدام به خریداری ملک کنید. خرید ملک مسکونی در ترکیه یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری است و با هزینه پایین‌تری می‌توانید در این کشور اقدام به خرید خانه کنید. داخل و خارج از شهر بودن ملک مورد نظر شما می‌تواند امری تعیین کننده باشد. باید با فروشندگان معتبر قرارداد بسته و همواره به مفاد آن قرارداد هم توجه کنید. باید توجه کنید که ملک خریداری شده توسط شما باید در نزدیکی خدمات رفاهی و درمانی باشد تا بتواند در آینده هنگام فروش خانه هم کار راحت‌تری داشته باشید. هر چه قدر که در منطقه بهتری اقدام به خرید خانه کنید، سرمایه گذاری ارزشمندتری را تجربه خواهید کرد.

خرید ملک در ترکیه با تیم اویار گروپ

اویار گروپ مجموعه‌ای است که فعالیت خود را در زمینه سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه ادامه داده و به علاقه‌مندان کمک می‌کند که سرمایه گذاری و خرید خانه و ملک در ترکیه را به بهترین شیوه ممکن انجام دهند. از بهترین قابلیت‌های این مجموعه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • صداقت در ارائه خدمات
  • خدمات به‌روز و معتبر
  • امکان بازدید از پروژه‌ها در ترکیه
  • تنوع عالی املاک و خانه

رنج قیمتی برای خرید ملک مسکونی در ترکیه چه محدوده ای است؟

شما هم می‌توانید به سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمام اطلاعات لازم در زمینه خرید ملک مسکونی در ترکیه و خدمات دیگر را دریافت کنید. با تماس از طریق شماره تلفن ۹۰۵۵۴۵۷۰۹۰۹۰+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و تمام سوالات متداول خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید