باتوجه به اینکه نام شجاع خلیل‌زاده در لیست اعلام شده کی‌روش وجود داشته و در بازی دیشب تیم ملی ایران در مصاف با اروگوئه یکی از بهترین بازیکنان بوده استن نام او از فهرست اعلامی حذف نخواهد شد.

شجاع از لیست تیم ملی خط زدنی نیست

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در اتریش و درجریان دیدار تدارکاتی با اروگوئه موفق شد با تک گل مهدی طارمی به برتری یک بر صفر برسد تا رکورد شکست ناپذیری سرمربی جدید اروگوئه را بشکند. این برد اولین پیروزی کارلوس کی‌روش در بازگشت به ایران بود.

نمایش امیدوارکننده بازیکنان تیم ملی برابر اروگوئه به قدری چشم نواز بود که سخت است بهترین بازیکن ایران را در این دیدار انتخاب کرد، ولی مشخصا میتوان از شجاع خلیل‌زاده به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ایران در این بازی یاد کرد. شجاع که در قلب خط دفاعی ایران به میدان رفته بود به غیر از یکی دو مورد، در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشت و با بازیخوانی مناسب، چندین بار خودش را در مسیر شوت‌های خطرناک بازیکنان اروگوئه قرار داد و مانع از رسیدن حریف به گل شد. البته که پویایی و جنگندگی شجاع با مهاجمان مشهور اروگوئه هم به شب درخشان او رنگ بهتری بخشید.

شجاع خلیل‌زاده در تقابل با اروگوئه در حالی در ترکیب اصلی قرار گرفت که بسیاری اعتقاد داشتند با توجه به کدورت قبلی پیش آمده بین او و کارلوس کی‌روش و حتی مصاحبه تند شجاع علیه کی‌روش، شانسی برای حضور در ترکیب نخواهد داشت. از طرف دیگر، ادعا شده که به همین دلایل ممکن است شجاع از حضور در تیم ملی ایران برای جام جهانی محروم شود. البته که این گمانه‌زنی‌ها همگی مربوط به قبل از بازی دوستانه با اروگوئه بود، چون شجاع و بازیکنان تدافعی تیم ملی دراین دیدار آن قدر خوب کار کردند که کی‌روش حتی اگر در ذهنش، نیم درصد هم به فکر خط زدن شجاع خلیل‌زاده باشد، حالا دیگر نتواند چنین کاری کند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید