باتوجه به اینکه به مسابقات جام جهانی نزدیک می‌شویم کارلوس کی‌روش لیست راه یافتگان به تیم ملی را اعلام کرده ات و مهدی طارمی ساعاتی پیش از دیدار در برابر اروگوئه متوجه نبودن نامش در ترکیب ثابت تیم ملی شد.

کابوس مهدی طارمی پیش از دیدار ایران – اروگوئه

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، این خبر برای او شوک آور بود و تصور می‌کرد کارلوس کی‌روش در این بازی هم از سردار آزمون و هم از او در ترکیب تیم ملی استفاده خواهد کرد. این اتفاق پیش تر هم رخ داده بود و کارلوس کی‌روش یکی از این دو بازیکن را در نوک خط حمله و دیگری را پست وینگر به میدان می‌فرستاد.

اما این بار سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تیم ملی را با سیستم ۱-۴-۱-۴ وارد میدان کند و این بدین معنی بود که در نوک خط حمله باید یک بازیکن بازی کند و دو هافبک کناری باید در ترکیب تیم ملی بازی کنند نه دو وینگر. اینطور بود که مهدی طارمی نیمکت نشین بود و این خبر برای او شوک آور بود. او با تمیکن از تصمیم کارلوس کی‌روش به این نتیجه رسید که برای بازگشت به ترکیب ثابت تیم ملی در صورتی که راهی میدان شود باید گل بزند و بهتر از سردار آزمون بازی کند که حالا دیگر تبدیل به رقیب مهدی طارمی شده است. این اتفاق هم رخ داد و مهدی طارمی بعد از ورود به میدان دروازه اروگوئه را باز کرد.

اسکوچیچ از این دو مهاجم به عنوان زوج استفاده می‌کرد اما کارلوس کی‌روش با تغییر شیوه بازی تیم ملی نشان داد در ادامه مسیر از یکی از این‌ها در ترکیب بهره خواهد بود. به واقع مهدی طارمی و سردار آزمون از این پس دیگر در خط حمله تیم ملی زوج نیستند بلکه رقیب هستند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید