پست مالون، ستاره مشهور موسیقی پاپ، در حین اجرا در چاله‌ای فرو رفت که برای پایین فرستادن گیتارش پس از اجرای تک آهنگ تعبیه شده بود. این حادثه باعث شکستن دنده‌های این خواننده شد.

دنده خواننده معروف روی استیج شکست + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، شکستن دنده خواننده معروف در حین اجرا؛ ماجرا از این قرار است که روی صحنه حرفه ای وجود داشت تا پست مالون بتواند گیتارش را پس از اجرای یک آهنگ به پایین بفرستد، اما عوامل برنامه فراموش کرده بودند این سوراخ را ببندند. در نتیجه، او حفره را ندید و در اواسط اجرای خود به داخل حفره سقوط کرد.

پست مالون، ستاره مشهور موسیقی پاپ در وسط اجرای خود به چاله روی صحنه سقوط کرد و سه دنده‌اش در هنگام اجرای زنده شکست. هر چند این خواننده با وجود آسیب دیدگی جدید اجرا را با وجود درد ادامه داد و کنسرت را تمام کرد.

سقوطی هولناک

پست مالون در حالی که آهنگ خود “Circles” را در مرکز Enterprise در سنت لوئیس، میسوری می‌خواند و روی صحنه دایره‌ای شکل حرکت می‌کرد. در حرفه روی صحنه سقوط کرد.

ماجرا از این قرار است که روی صحنه حرفه ای وجود داشت تا پست مالون بتواند گیتارش را پس از اجرای یک آهنگ به پایین بفرستد، اما عوامل برنامه فراموش کرده بودند این سوراخ را ببندند. در نتیجه، او حفره را ندید و در اواسط اجرای خود به داخل حفره سقوط کرد

بلافاصله پس از این اتفاق، کادر پزشکی مستقیم به سمت او دویدند و ستاره پاپ را به پشت صحنه بردند. اما پیش از رفتن اعلام کرد که تا چند دقیقه دیگر برمی گردد.

در نهایت این ستاره پاپ به قول اش عمل کرد و بعد از ۱۵ دقیقه به صحنه برگشت. پست مالون با وجود مصدومیت، چند آهنگ دیگر از جمله Rockstar و Cooped Up را خواند که با تشویق هواداران مواجه شد.

او پس از تمام شدن کنسرت در توئیترش عذرخواهی کرد و گفت که سه دنده اش بر اثر این حادثه شکسته است، اما پس از مراجعه به بیمارستان حال اش بهتر شده است. پست مالون همچنین گفته که بخشی از پول پرداختی حاضران را به عنوان غرامت پس می‌دهد

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید