حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان واکنش تندی نسبت به اتفاقات اخیر پس از درگذشت مهسا امینی نشان داد.

حسین شریعتمداری: حزب‌الله اگر ببارد سیل به راه می‌اندازد

به گزارش سلام نو به نقل از جهان نیوز، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره  آشوب‌های اخیر که  آن را «انتقام ناکام دشمنان از حماسه بزرگ اربعین با اسم رمز گشت ارشاد»‌ دانسته بود به خبرنگار سیاسی فارس گفت: جنس آشوب‌ها، شعارهای ساختارشکنانه و اقدامات وحشیانه آنها به وضوح نشان می‌دهد که ماجرای فوت خانم مهسا امینی فقط یک بهانه بوده است و دشمنان بیرونی بار دیگر پادوهای داخلی خود را برای انتقام از مردم و ایران اسلامی به میدان فرستاده‌اند.

وی افزود: حمایت رسمی و علنی آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی و برخی از گروه‌های بدنام داخلی از آشوبگران نمی‌تواند بدون ارتباط سازمان‌یافته با عوامل اصلی آشوب باشد. این بهانه  مخصوصاً بعد از حماسه عظیم اربعین حسینی علیه‌السلام و عضویت در شانگهای و حضور  مقتدرانه رئیس‌جمهور در سازمان ملل به شدت مورد نیاز دشمن بود. 

شریعتمداری در ادامه گفت: فوت خانم مهسا امینی اتفاق ناگواری بوده است ولی این رخداد آنگونه که تمامی شواهد و اسناد نشان می‌دهد اولاً؛ ربطی به نیروی انتظامی ندارد و ثانیاً آشوب‌ها و اقدامات وحشیانه آشوبگران نمی‌تواند در واکنش به آن صورت پذیرفته باشد.

قتل شهروندان، آتش زدن قرآن، حمله به آمبولانس‌های حامل بیماران، شکستن شیشه مغازه‌ها، حمل اسلحه گرم و … فقط در چارچوب دستورات دیکته شده سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به مزدوران داخلی خود قابل ارزیابی است و برخلاف آنچه بعضاً ادعا می‌شود گروه‌های تروریستی نظیر منافقین و کومله بسیار حقیرتر از آنند که سازمان‌دهنده آشوب‌ها باشند.

شریعتمداری اظهار داشت: از دشمنان تابلودار بیرونی انتظاری نیست ولی برخی از افراد نام و نشان‌دار نظیر آقایان خاتمی، کرباسچی، جهانگیری و امثال آن‌ها باید توضیح دهند که چرا بدون تحقیق و بررسی‌های لازم، فوت خانم مهسا امینی را قتل نامیده‌اند ؟! به سختی می‌توان باور کرد که این عده از  پیآمد سوء و تحریک‌کننده اظهار نظر غیرمسئولانه خود بی‌خبر بوده‌اند! از این روی نمی‌توان نقش آنها را در آشوب‌های اخیر نادیده گرفت.

مخصوصاً آن که همین طیف سابقه آشوب‌های خسارت‌بار فتنه آمریکائی ــ اسرائیلی ۸۸ را هم در کارنامه خود دارند. آن فتنه را با اسم رمز «‌تقلب» پدید آوردند و  در آشوب‌های اخیر  از اسم رمز «گشت ارشاد»‌ استفاده کرده‌اند.

شریعتمداری گفت: این آقایان در آشوب‌های اخیر و  قتل‌های ناشی از آن سهیم هستند و باید تحت پیگرد و بازخواست قرار بگیرند. 

مدیر مسئول کیهان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که ادامه ماجرا را چگونه می‌بیند، گفت: در فتنه‌های قبلی نیز مردم نجیب و هوشیار، با این امید که سره از ناسره جدا شود، رجزخوانی‌های بیگانگان و عربده‌کشی‌ها و شرارت دنباله‌های داخلی آنان را به نظاره نشستند، اما چند روز بعد، وقتی غبار فتنه فرو نشست، دیگر درنگ را تاب نیاورده و پای به میدان نهادند. آنان که با دست خالی رژیم آمریکایی شاه را سرنگون کرده‌اند و طی ۴۳ سال گذشته  در مرزهای آبی و خاکی و هوایی کشور با تمامی قدرت‌های سلطه‌گر جنگیده‌اند، بار دیگر به میدان می‌آیند و بساط آشوب و آشوبگران را بر باد می‌دهند. 

شریعتمداری در ادامه گفت: رجزخوانی مقامات رسمی آمریکا و اروپا و هیاهوی دنباله‌های داخلی آن‌ها، یادآور این کلام حضرت امیر علیه‌السلام در باره جنگ جمل است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: بعد از جنگ جمل که در آن، جنگ‌افروزان با آن همه خط و نشان کشیدن‌ها و رجزخوانی‌ها به سختی شکست خورده و به ذلت افتاده بودند، مولای بزرگوار ما، حضرت امیر علیه‌السلام در وصف دو سپاهی که در دو سوی آن آوردگاه گردآمده بودند، فرمودند: « وَ قَدْ أَرْعَدُوا وَ أَبْرَقُوا وَ مَعَ هَذَیْنِ الْأَمْرَیْنِ الْفَشَلُ وَ لَسْنَا نُرْعِدُ حَتَّی نُوقِعَ وَ لَا نُسِیلُ حَتَّی نُمْطِرَ . دشمنان (اصحاب جمل) چون رعد غریدند و مثل برق، جرقه زده و از جای برآمدند، اما با آن همه لاف گزافی که زده بودند، هنگام کارزار ناتوان و ترسان بودند. ولی ما، خروش برنمی‌داریم، مگر آن که دست به عمل می‌زنیم و نمی‌باریم، مگر آن که سیل جاری می‌کنیم».

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید