سرهنگ عزت‌اله عبدلی‌نسب سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت از کشف ۲۶۰ کیلو تریاک از خودروی پژو درپی تعقیب نامحسوس یک دستگاه خودروی پژو در جیرفت خبر داد و در این حادثه یک قاچاقچی دستگیر شد. 

کشف محموله ۲۶۰ کیلوگرمی تریاک از خودرو پژو در جیرفت

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین؛ سرهنگ عزت‌اله عبدلی‌نسب اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله موادمخدر را با یک دستگاه خودروی پژو از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان به مرکز کشور منتقل کنند.
وی افزود: در این رابطه ماموران با استقرار نامحسوس در چند نقطه از محورهای ورودی این شهرستان، خودروی مورد نظر را با تعقیب و مراقبت نامحسوس در یک نقطه از محور"جیرفت - دلفارد"متوقف و در بازرسی از آن ۲۴۰ کیلو تریاک و ۲۰ کیلو سوخته تریاک کشف کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی تلاش می کند معابر اصلی و حتی فرعی برای سوداگران مرگ امن نباشد تا این افراد به هدف شوم خود که همان سودجویی به وسیله نابودی نسل جوان است دست پیدا نکنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید