در پی فوت مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی تجمعاتی در برخی از شهرهای کشور شکل گرفت و در این میان ۳ نفر از نیروهای بسیج شهید شدند.

۳ بسیجی در تجمعات اخیر به شهادت رسیدند + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، تجمعات اعتراضی روزهای اخیر در برخی شهرها به درگیری کشیده شد که متاسفانه در پی آنها علاوه بر مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی ۳ نیروی بسیجی هم به شهادت رسیدند.

تشدید درگیری ها در برخی شهرها و نیز استفاده برخی اغتشاشگران از سلاح های سرد و گرم تاکنون موجب شهادت ۳ نیروی بسیجی شده اشت که یکی از آنها به ضرب گلوله و ۲ تن دیگر با ضربات چاقو به شهادت رسیدند .

شب ۳۱ شهریور از شب هایی بود که شاهد شدیدترین درگیری ها و رفتارهای خشونت آمیز از سوی اغتشاشگران در شهرهای مختلف بودیم که در نتیجه این رفتارها دو بسیجی در قزوین و مشهد به شهادت رسیبدند.

شهادت یک بسیجی با شلیک گلوله آشوبگران در قزوین

ابوالحسن کبیری، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در این باره ضمن بیان اینکه در اعتراضات شب گذشته تعدادی اغتشاشگر که با آتش زدن اموال عمومی، قصد ایجاد ناامنی جامعه را داشتند، دستگیر و با صدور قرار موقت، بازداشت و روانه زندان شدند، اعلام کرد: «عباس خالقی» از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا(ع) تاکستان شب گذشته بر اثر شلیک گلوله توسط اغتشاشگران و اراذل و اوباش به شهادت رسید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: قاتلین پیش از متواری شدن، اقدام به تهیه عکس و فیلم از صحنه کردند.

شهادت ۳ بسیجی در اعتراضات اخیر | جزئیات نحوه شهادت به ضرب گلوله و چاقو

شهید عباس خالقی

شهادت یک بسیجی به دست آشوبگران در مشهد

همچنین شب گذشته در حمله وحشیانه آشوبگران به مواکب عزاداری اباعبدالله الحسین ع و استقبال از زائرین حضرت رضا ع دو بسیجی توسط سرکرده اغتشاشگران مورد اصابت چاقو قرار گرفتند.

اغتشاشگران پس از عقب نشینی از خیابان های مختلف به خیابان آبکو رسیدند و با حمله به موکبی قصد داشتند تا آن را به آتش بکشند.

پس از آن با دفاع مردم مواجه شدند و سرکرده اغتشاشگران با صورت بسته و کلاهی به سر با حمله به یکی از مدافعین با چاقو بازوی وی رادو بار مورد اصابت قرار داده که بسیجی شهید رسول دین محمدی برای کمک به دوستش می رود که آن آشوبگر چاقو را به سینه او میزند و متواری می‌شود که با تلاش نیروهای امنیتی پس از شناسایی بازداشت می شود.

رسول دوست محمدی پس از رسیدن به بیمارستان به علت جراحت وارده به شهادت رسید.

شهادت ۳ بسیجی در اعتراضات اخیر | جزئیات نحوه شهادت به ضرب گلوله و چاقو

شهید رسول دوست محمدی

شهادت یک بسیجی در اغتشاشات تبریز | حسین اوجاقی چگونه در تجمعات شهید شد؟

در تجمع شب ۳۰ شهریور نیز یکی از بسیجیان تبریز که برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت، با اقدام غیر انسانی و وحشیانه عناصر معاند به فیض شهادت نائل شد.

در پی تجمع غیر قانونی، تخریب گرایانه و هتاکانه عده ای از اغتشاشگران و عناصر ضد انقلاب که با هدف تعرض به نوامیس و اموال عمومی در چند نقطه تبریز شکل گرفته بود، برادر بسیجی حسین اوجاقی با ضرب چاقو توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

شهادت ۳ بسیجی در اعتراضات اخیر | جزئیات نحوه شهادت به ضرب گلوله و چاقو

شهید حسین اوجاقی

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید