۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 55389757

ابوالحسن کبیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، از کشته شدن ۲ نفر در تجمعات شب گذشته در استان خبر داد و گفت: یکی از کشته ها بسیجی و دیگری یک شهروند بود.

تجمعات در قزوین ۲ کشته داد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین از به قتل رسیدن دو نفر در تجمعات غیرقانونی شب گذشته توسط عوامل ناشناس در شهرهای تاکستان و الوند خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین از به شهادت رسیدن یک بسیجی و به قتل رسیدن یک شهروند در تجمعات غیرقانونی شب گذشته توسط عوامل ناشناس در شهرهای تاکستان و الوند خبر داد.

ابوالحسن کبیری با اشاره به حوادث رخ داده طی دو شب گذشته، اظهار کرد: در تجمع غیر قانونی که دیروز در شهر تاکستان شکل گرفت، عوامل ناشناس با سلاح گرم، یکی از بسیجیان این شهرستان را به شهادت رساندند.

وی افزود: قاتلین پیش از متواری شدن، اقدام به تهیه عکس و فیلم از صحنه کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: در تجمع شکل گرفته در شهر الوند نیز یک شهروند توسط تعدادی از افراد حاضر در بین جمعیت با سلاح سرد به قتل رسید.

این مقام مسئول در ادامه اوضاع امنیتی فعلی استان را آرام ارزیایی کرد و گفت: جلسات هماهنگی بین نیروهای امنیتی و انتظامی به صورت مستمر برقرار است و نیروهای مذکور از آمادگی کامل جهت حفظ امنیت جامعه برخوردار هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید