محسن مهرعلیزاده نسبت به فوت مهسا امینی واکنش نشان داد. این فعال سیاسی با تاکید بر این نکته که برخورد های قهری در این موارد تاثیر معکوس دارد گفت: مهسا امینی بیست سال پس از انقلاب متولد شده است.

 بابت مساله مهسا امینی از مردم طلب بخشش کنید / ‌می‌توان حقیقت را ظرف سه ساعت مشخص کرد

سلام نو-سرویس سیاسی: کمتر از یک هفته از ماجرای درگذشت مهسا امینی می‌گذرد، حادثه‌ای که بار دیگر انتقادهای گسترده‌ای را به گشت ارشاد و شیوه‌های برخورد آن برانگیخته است. بسیاری از کارشناسان معتقدند تجربه‌ای که زنان از گشت ارشاد دارند مطلقا به «با حجاب شدن» ایشان منجر نمی‌شود، بلکه ترس، خشم و تحقیری که احساس می‌کنند گرایش درونی ایشان به معنویات را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد.

محسن مهرعلی‌زاده، کاندیدای دو دوره ریاست جمهوری در کشور، در گفت و گو با خبرنگار سلام نو ضمن انتقاد از گشت‌های ارشاد در این زمینه گفت: خانم مهسا امینی که درگذشتشان کل کشور را متاثر کرد ۲۲ سال سن داشته است، یعنی بیست سال بعد از انقلاب متولد شده است. اگر قرار بود این رفتاها جواب بدهد تا حالا جواب داده بود.

این فعال سیاسی کسانی که به راحتی دیگران را متهم به بی بند و باری می‌کنند مورد انتقاد قرار داد و افزود: بی بند و بار تعریف دارد. حتی کسی که حجاب ندارد هم بی بند و بار نیست. بی بند و بار کسی است که بند و بار زبان خودش را ندارد و هر حرفی را می‌زند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از شیوه پاسخویی مسئولین در مورد ابهامات فوت مهسا امینی گفت: می‌توان حقیقت را ظرف سه ساعت مشخص کرد و اگر خلافی رخ داده با عاملین برخورد کرد.

کد خبرنگار: ۲۰
۱۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • jchfiojf IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    3 16
    طبق گفته مهرلیزاده خود ایشان اولین بی بندبار است به خاطر بی ادبی که در مناطره به آقای رئیس کرده و سطح سوادش را شش کلاس خواند
  • علی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    0 0
    باریکلا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید