رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل و بارسلونا گفت: مسی شاید بهترین بازیکن دوره خودش باشد اما فوتبالیست‌های بزرگ زیادی مثل پله و دیه‌گو مارادونا داریم.

مسی بهترین بازیکن تاریخ نیست!
به گزارش سلام نو جی پلاس، رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل و بارسلونا می گوید لیونل مسی همبازی سابق او نمی تواند بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال لقب بگیرد چرا که هر دوره بازیکنان بزرگ خودش را دارد. ‌

رونالدینیو امشب در یک بازی دوستانه در خنت بلژیک به میدان خواهد رفت. او که سابقه پنج فصل بازی برای بارسا را دارد و با این باشگاه در سال 2006 فاتح لیگ قهرمانان نیز شد، به بهانه بازی دوستانه امشب در یک نشست خبری شرکت کرد.

یکی از سوالات از رونالدینیو در مورد لیونل مسی بود و اینکه آیا او را بهترین فوتبالیست تاریخ می داند یا خیر. اسطوره برزیلی در پاسخ گفت:« خیر. دشوار بتوان گفت که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. مسی شاید بهترین بازیکن دوره خودش باشد اما فوتبالیست‌های بزرگ زیادی مثل پله و دیه‌گو مارادونا داریم که در دوران خودشان شماره یک بودند. در هر صورت من از این مقایسه‌ها خوشم نمی آید.»

رونالدینیو در مورد شرایط بارسلونا با مربیگری ژاوی هم گفت:« بارسا فصل قبل خوب کار نکرد، هرچند با آمدن ژاوی شرایط بهتر شد. بارسا، لیونل مسی و چند بازیکن دیگرش را از دست داده بود و در دوران بازسازی قرار داشت. اما فصل جاری خریدهای خوبی داشته اند و همه چیز مهیاست تا بارسا به موفقیت برسد. من خوشبین هستم و امیدوارم ژاوی بتواند بارسا را به جایگاه شایسته اش برساند.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید