رئیس‌جمهور سابق آمریکا به محل نشستن بایدن در ردیف چهاردهم کلیسای وست‌مینستر در مراسم خاکسپاری ملکه واکنش نشان داد.

ترامپ: بایدن در مراسم خاکسپاری ملکه تحقیر شد

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، «دونالد ترامپ» به محل نشستن «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس واکنش نشان داد و صندلی او در ردیف چهاردهم را نشانه بی‌احترامی به وی دانست و مدعی شد اگر او رئیس‌جمهور بود جای بهتری می‌نشست.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا که برای شرکت در این مراسم دعوت نشده بود، در شبکه اجتماعی خود با انتشار تصویری از بایدن در مراسم نوشت: «این چیزی است که در دو سال کوتاه بر سر آمریکا آمد. بدون احترام، با این حال، زمانی خوب برای رئیس‌جمهور ما که سران برخی کشورهای جهان سوم را بشناسد. اگر من رئیس‌جمهور بودم، من را آن عقب نمی‌نشاندند--و کشور ما بسیار متفاوت‌تر از الان می‌بود». وی افزود: «در املاک و مستغلات مثل سیاست و زندگی، مکان همه چیز است!!!»

به نوشته «هافینگتون پست»، بر اساس گزارش‌ها، در واقعیت، حضور دیرهنگام بایدن و پروتکل محل استقرار در مراسم خاکسپاری سلطنتی، احتمالاً عوامل دخیل در محل نشستن او بوده است.

به گزارش روزنامه تایمز انگلیس، بایدن و همسرش دیر به کلیسای وست‌مینستر به دلیل ماندن در ترافیک رسیدند. به نوشته نیوزویک، بایدن کنار رئیس‌جمهور سوئیس، ردیف جلوی نخست‌وزیر جمهوری چک و پشت رئیس‌جمهور لهستان نشست. اسکای نیوز هم گزارش داد سران کشورهای مشترک‌المنافع به لحاظ جایگاه در تقدم بودند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید