دریافت ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا می‌تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا

ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا ویزایی است که به همراه دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور آمریکا را دارند اعطا می‌شود. معمولا بیشتر دانشجویانی که قصد مهاجرت به کشور آمریکا را دارند علاقه‌مند هستند تا اعضا خانواده درجه‌یک خود از جمله همسر و فرزندان را نیز به همراه خود ببرند. این مسئله به‌خصوص در میان دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری بیشتر دیده شده و به یک دغدغه بسیار مهم برای این دانشجویان تبدیل شده است.

در چنین شرایطی شما می‌توانید به‌راحتی ویزای همراه را برای خود دریافت کنید. البته نباید فراموش کنید که اخذ این ویزا دارای شرایط خاصی است. برای این‌که شما بتوانید همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود را نیز به همراه خود به کشور آمریکا ببرید در گام اول باید تمکن مالی لازم را داشته باشید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره دریافت ویزای همراه برای اعضای خانواده دانشجویانی که قصد دارند ویزای تحصیلی آمریکا را دریافت کنند صحبت کنیم.

مطالعه ادامه این مطلب به‌تمامی دانشجویان متاهلی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند توصیه می‌شود.

ویزای همراه مهاجرت تحصیلی

آشنایی با ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا

زمانی که شما قصد دارید ویزای تحصیلی کشور آمریکا را دریافت کنید بدون شک با دغدغه‌های زیادی مواجه خواهید شد. اولین مسئله ممکن است در خصوص شرایط خودتان در این کشور و البته شرایط تحصیلی که در این کشور دارید باشد. بااین‌حال این تنها دغدغه دانشجویانی که متاهل هستند نخواهد بود. آنها در جایگاه نخست نسبت به خانواده خود دغدغه‌مند هستند و معمولا تلاش می‌کنند تا اعضای خانواده خود را نیز به همراه ببرند. حال سوال پیش می‌آید که چگونه این کار را انجام دهیم؟

یا این‌که ممکن است این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که آیا اصلا این کار امکان‌پذیر است؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که بله شما می‌توانید با دریافت ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا اعضای خانواده خود را نیز به همراه ببرید. البته باید دقت داشته باشید که این اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال شما خواهد بود. دقت داشته باشید که بعضی از دانشجویانی که متاهل هستند معمولا در انجام این کار موفق نمی‌شوند که دلیل اصلی این موضوع رعایت‌نکردن شرایط این ویزاست.

ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا

مزایای ویزا همراه

دریافت ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا چه مزایای مهمی دارد؟

دریافت ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا می‌تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. یکی از مهم‌ترین این مزایا این است که اعضای خانواده شما تا زمانی که شما اقامت این کشور را داشته باشید می‌توانند به همراه شما در این کشور حضور داشته باشند بدون این‌که مشکلی برای آنها به وجود بیاید. تنها شرطی که در اینجا وجود دارد این است که شما حتما باید در بازه‌های زمانی مشخص شده ویزای آنها را تمدید کنید که این کار با مراجعه به اداره مهاجرت کشور آمریکا قابل انجام خواهد بود.

یک مزیت بسیار مهم دیگر دریافت این ویزا این است که اعضای خانواده شما می‌توانند در این کشور مشغول به کار شوند. همسر شما می‌تواند در کشور آمریکا در موقعیت‌های شغلی مختلف کار کند. از طرف دیگر فرزندان شما نیز می‌توانند از خدمات آموزشی که در مدارس کشور آمریکا وجود دارد استفاده کرده و در ادامه تحصیل دهند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اعضای خانواده شما این اجازه را خواهند داشت تا حتی در این کشور سرمایه‌گذاری کنند.

مزیت مهم دیگری که دریافت این ویزا دارد این است که مراحل دریافت آن معمولا خیلی به طول نمی‌انجامد.

شرایط اخذ ویزای همراه

برای اخذ ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا چه شرایطی وجود دارد؟

یکی از مهم‌ترین شروطی که برای اخذ ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا وجود دارد این است که شما مدارک کافی مبنی بر تمکن مالی خود برای حمایت از اعضای خانواده‌تان را ارائه دهید. دقت داشته باشید که بدون ارائه این مدارک امکان دریافت ویزا وجود نخواهد داشت. در واقع دولت آمریکا باید اطمینان حاصل کند که ورود خانواده شما به این کشور بدون مشکل بوده و هزینه اضافی را برای این دولت نخواهد داشت. پس اولین مدرکی که به آن نیاز دارید نیز نامه بانکی مبنی بر تمکن مالی شماست.

شرط دوم و مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که فرزندان شما به‌هیچ‌وجه نباید بیش از ۲۱ سال سن داشته باشند. در غیر این صورت آنها نمی‌توانند ویزای کشور آمریکا را به‌عنوان همراه شما دریافت کنند و شما باید از طریق روش‌های دیگری برای او ویزا بگیرید. داشتن شرایطی از جمله عدم سوپیشینه و همین‌طور داشتن بیمه‌نامه مسافرتی نیز از دیگر شرایط لازم در این زمینه است.

برای به‌دست‌آوردن پاسخ سوالات خود در خصوص دریافت این ویزا و همین‌طور شرایطی که برای اخذ آن وجود دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات موسسه حقوقی و مهاجرتی هرمس اپلای نیز بهره‌مند شوید.

ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه

برای دریافت ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به چه مدارکی نیاز داریم؟

مدارک شخصی از جمله شناسنامه، کارت ملی و همین‌طور پاسپورت معتبر که دارای اعتبار کافی برای مهاجرت به کشور آمریکا باشد از جمله مهم‌ترین مدارکی هستند که شما به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. از طرف دیگر شما حتما باید برای این کار فرم‌های مربوطه را دریافت کرده و آنها را با اطلاعات درست و صحیح پر کنید. از جمله این فرم‌ها می‌توان به مواردی مانند I-۲۰، DS-۱۶ و ... اشاره کرد. دقت داشته باشید که این فرم‌ها حتما باید با اطلاعات صحیح پر شوند.

در غیر این صورت درخواست شما برای صدور ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا رد شده و شما باید تمامی این مراحل را دوباره طی کنید. در مرحله بعدی شما باید فیش واریزی خود برای صدور ویزای همراه این کشور را نیز در لیست مدارک خود قرار دهید. مدرک تمکن مالی سرپرست خانواده و شخصی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور آمریکا را دارد نیز آخرین مورد از مدارکی است که شما برای اخذ ویزای همراه به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا

نکات اخذ ویزای همراه

نکات مهمی که باید در خصوص اخذ ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا بدانید

برای این‌که اعضای خانواده شما بتوانند ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا را دریافت کنند شما باید یک دعوت‌نامه را برای آنها ارسال کنید. در ادامه آنها می‌توانند با دردست‌داشتن این مدارک به سازمان‌های مربوطه مراجعه کرده و در مصاحبه‌های حضوری که برگزار می‌شوند شرکت کنند. دقت داشته باشید که آنها با شرکت در این مصاحبه‌ها باید مدارک خود را نیز تحویل داده و درخواست صدور ویزای همراه را به‌صورت رسمی ارسال کنند.

دریافت مشاوره تخصصی در زمینه اخذ ویزا همراه می‌تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا با شانس بیشتری ویزای همراه خود را دریافت کنید و در این مسیر مشکل خاصی برای شما به وجود نیاید.

با خدمات موسسه ما ویزای همراه خود را به‌سرعت دریافت کنید

همان‌طور که گفتیم اخذ ویزای همراه برای دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های کشور آمریکا را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است و دارای شرایط سختی نیز هست که حتما باید مراحل آن را به‌درستی طی کنید تا در این مسیر موفق شوید. برای این کار نیازمند دریافت خدمات مشاوره تخصصی خواهید بود.

امروزه موسسه حقوقی و مهاجرتی هرمس اپلای یکی از بهترین موسساتی است که خدمات مشاوره خود را در زمینه اخذ ویزا همراه مهاجرت تحصیلی به آمریکا به شما ارائه می‌دهد. استفاده از خدمات موسسه مهاجرتی ما هزینه بالایی را برای شما نخواهد داشت و از طرف دیگر شما می‌توانید نسبت به کیفیت خدمات مشاوره‌ای که دریافت می‌کنید نیز اطمینان کاملی داشته باشید. مشاوران ما بسیار باتجربه بوده و معتبرترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید