ساعت ۱۲:۳۰ امروز تصادف هولناکی در بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران رخ داد که کامیون با ۱۱ وسیله‌نقلیه برخورد و تعداد زیادی مصدوم برجای گذاشت.

تصادف هولناک در بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران / کامیون با ۱۱ خودرو برخورد کرد!

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، بزرگراه اشرفی اصفهانی به دلیل برخورد شدید کامیون با خودروهای در حال عبور بسته شد.

ساعت ۱۲:۳۰ امروز، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی، تقاطع خیابان مخبر، کامیون حاوی بتن در حالی که در مسیر جنوب در حرکت بود ناگهان ترمز برید و در این مسیر پس از برخورد با وانت نیسان، موتورسیکلت، کوئیک سفیدرنگ، ۲۰۶ سبز رنگ و ۶ خودرو دیگر، در نهایت متوقف شد.

«بهزاد بهرامی» از ساکنان محله پونک و شاهدان ماجرا دراین‌باره می‌گوید: «وقتی کامیون به وانت نیسان برخورد کرد، وانت حاوی کاغذ چپ و به فاصله کمی از آن موتور راننده موتورسیکلت نقش زمین شد و هرچه می‌گذشت به تعداد خودروهای تصادفی اضافه می‌شد.»

به گفته او، کامیون در نهایت در حاشیه بزرگراه متوقف شد اما در نتیجه زیادی مصدوم به جا گذاشت که توسط نیروهای اورژانس برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ترافیک همچنان برقرار است

به دلیل وقوع این حادثه، ترافیک سنگین در بزرگراه اشرفی اصفهانی شکل گرفت. البته با حضور مأموران پلیس راهور منطقه ۵ و کلانتری ۱۴۰باغ فیض تلاش شده تا رفت‌وآمد شهروندان برقرار شود و اکنون ترافیک مسیر تاحدودی باز شده اما همچنان تردد در اینجا سنگین است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید