احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت، از تمدید اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیکی خبر داد و درباره آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت به جاماندگان سال‌های ۹۸ و ۹۹ توضیح داد.

خبر جدید درباره کالابرگ الکترونیک / سرانجام اجرای کالابرگ الکترونیکی چه می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: وزارت رفاه درخواست کرد یک دوره دیگر برای اجرای آزمایشی انجام بگیرد تا با مشکلی در اجرای سراسری مواجه نشویم و باید صبوری کنیم تا اجرای آزمایشی به سرانجام برسد.

آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت به جاماندگان سال‌های ۹۸ و ۹۹

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه امروز دولت درباره سود سهام عدالت برای جاماندگان سال‌های ۹۸ و ۹۹، گفت: مبالغ واریزی جهت سود سهام عدالت که با پیگیری‌های ویژه انجام شد، در اختیار دارندگان این سهام قرار گرفته و اختیار سود سهام با مردم است. درباره کسانی که نقص مدارک داشتند، به محض حل این مسائل، مطالبات آنان پرداخت خواهد شد.

وی هم‌چنین درباره سرانجام اجرای کالابرگ الکترونیکی بیان کرد: این پرسش باید از وزارت رفاه باشد، ولی به‌عنوان سخنگوی اقتصادی دولت عرض می‌کنم که گزارش نتایج هماهنگی‌ها و اجرای آزمایشی در ستاد اقتصادی دولت داده شد و وزارت رفاه درخواست کرد که یک دوره دیگر برای اجرای آزمایشی انجام بگیرد تا با مشکلی در اجرای سراسری مواجه نشویم و باید صبوری کنیم تا اجرای آزمایشی به سر انجام برسد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید