محسن داوری فرماندار مشهد، درباره جزییات تجمعات اعتراضی شب گذشته در مشهد توضیحاتی داد و گفت: پلیس آتش گرفته زنده است.

هشدار به مردم درباره شرکت در فراخوان‌های غیرقانونی / آخرین وضعیت مامور انتظامی آتش گرفته در مشهد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فرماندار مشهد از دستگیری اغتشاشگران حادثه شب گذشته در مشهد خبر داد و گفت: مردم با هوشیاری کامل، با اغتشاشگران همراهی نداشتند.

محسن داوری روز پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گروه‌های کوچک ۵۰ نفری معترض شب گذشته در راستای اعتراض به موضوع مرحوم امینی به خیابان‌ها آمدند که با توجه به هوشیاری نیروهای امنیتی این تحرکات تحت رصد کامل بود، اظهار کرد: این افراد با هدف سربازی عناصر ضد انقلاب به شهر مشهد آمده بودند و اقدام به تخریب اموال عمومی کردند.

تخریب خودروها و آتش زدن اموال عمومی در مشهد

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی با خویشتن‌داری با آنان برخورد کردند، افزود: علی رغم این موضوع پس از تخریب خودروها و آتش زدن اموال عمومی از سوی آشوبگران نیروی انتظامی وارد عمل شد و متخلفان و آشوبگران را دستگیر کرد و به طور قطع آسیب زنندگان به اموال عمومی تحت پیگرد خواهند بود و مردمی که اموالشان آسیب دیده است می‌توانند به دستگاه قضائی شکایت کنند.

فرماندار مشهد گفت: بر اساس تصمیم شورای تأمین تا این لحظه اطلاع رسانی کامل به تمام شهروندان شده است، حضور عناصر ضد انقلاب جهت بهره برداری از این موضوع جهت تقابل با انقلاب اسلامی محرز است از امروز به بعد اگر کسی با نگاه تقابل با انقلاب اسلامی و همراهی با جریان و عناصر معاند ورود پیدا کند، مماشاتی صورت نخواهد گرفت و به صورت قانونی با آنان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر شهروندان در فراخوان‌هایی که اعلام شده شرکت کنند، توسط مأموران انتظامی اعمال قانون خواهند شد، ادامه داد: خوشبختانه مردم هیچ همراهی با سران اغتشاشگران نداشتند و این نشان‌دهنده آشنایی لازم مردم با این اقدامات انحرافی است؛ از مردم درخواست می‌کنیم فرزندان خود را مدیریت کنند تا تحت تأثیر تبلیغات این افراد قرار نگیرند.

داوری گفت: به لطف خدا هیچ حادثه‌ای برای هیچکدام از شهروندان و مردم عادی پیش نیامد و مراکز درمانی گزارشی از مردم آسیب دیده ندادند اما شماری از مأموران انتظامی مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته و آسیب دیده اند.

وی بدون اشاره به شمار بازداشت شدگان و یا مأموران آسیب دیده افزود: یکی از مأموران انتظامی که در محدوده خیابان احمدآباد دچار آتش سوزی شده بود زنده و هم اکنون با سوختگی ۲۵ درصد در حال درمان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید