باتوجه به اینکه شب گذشته با حکمی از سوی یوفا تیم ملی فوتبال روسیه، از حضور در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ محروم شد همچنان روند آماده‌سازی و برگزاری اردوهای تدارکاتی ادامه می‌دهد.

روسیه از مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ محروم شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، اما تیم ملی فوتبال روسیه با وجود محرومیت از میادین بین المللی ولی همچنان به روند آماده سازی و برگزاری اردوهای تدارکاتی ادامه می‌دهد.

تیم ملی فوتبال کشورمان طبق اعلام فدراسیون فوتبال روسیه یکی از رقبای تدارکاتی آن‌ها به شمار می‌آید. در آخرین خبر در این زمینه والری کارپین سرمربی روس‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد.

کارپین، گفت: ما قرار است یک بازی دوستانه با ایران برگزار کنیم و ممکن این بازی در تاریخ ۱۵ یا ۱۶ نوامبر( ۲۴ یا ۲۵ آبان) در تهران یا دوحه برگزار می‌شود. هنوز بازی با بوسنی قطعی نیست. ما و بازیکنان تیم ملی شرایط سیاسی را دنبال نمی‌کنیم بلکه به کارمان ادامه می‌دهیم.

سرمربی روسیه بعد از محروم شدن از مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ درباره شایعات انتقالشان به کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: در شش ماه آینده این انتقال ممکن نیست. البته این نظر من است. اگر این انتقال را برای چند سال آینده در نظر بگیریم احتمالش وجود دارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید