بنابر گفته فرامرز کیانی‌زاده، مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، المپیاد استعدادهای برتر کشور از تاریخ ششم مهرماه آغاز خواهد شد.

المپیاد استعدادهای برتر کشور از ششم مهر آغاز خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرامرز کیانی‌زاده با اشاره به سند تحول دولت مردمی خاطرنشان کرد: سند تحول دولت مردمی به استعدادیابی، پرورش و نگهداری استعدادها تاکید دارد و در همین راستا سعی کردیم که استعدادها شناسایی و فرایندی طی شود تا افراد مستعد در استان‌ها شناسایی شده و از سوی گروه‌های استعدادیاب مراحل پیشرفت را طی کنند.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی افزود: با تاکید سجادی مصمم به برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور هستیم. در همین راستا ستاد المپیاد استعدادهای برتر به ریاست پولادگر تشکیل شد و از ابتدای سال ۱۴۰۱ پیگیر برگزاری این مسابقات هستیم.

او گفت: بعد از جلسلات متعدد و هماهنگی‌های لازم و با توجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده از ششم مهر مسابقات آغاز خواهد شد و این مسابقات حدود یک ماه به طول خواهد انجامید.

وی در ادامه در خصوص طرح نظام‌نامه نخبه‌یابی و نخبه گزینی گفت: این طرح تکمیل کننده طرح استعدادیابی این وزارتخانه است و ما پیش‌بینی کردیم که افراد مستعد هر استانی شناسایی و در کانون‌ها و پایگاه قهرمانی‌ها با حضور مربی خانم و آقا آموزش ببیند.

کیانی‌زاده با تاکید بر این که افراد مستعد و شناسایی شده زیر نظر مربیان رشته‌های مربوطه همواره مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: افراد انتخاب شده که در ۲۸ رشته خواهند بود به حال خود رها نخواهند شد و ما تمامی تمرینات آن‌ها را زیر نظر خواهیم داشت تا با تلاش و استعدادی که از خود نشان خواهند داد به مسابقات مختلف راه پیدا کنند.

مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در ۲۸ رشته در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان با شرکت ۴۷۸۱ دختر و ۶۵۱۵ پسر حضور خواهند داشت.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید