در حمله خونین شغال به اهالی یک روستا در کاشمر ۴ نفر راهی بیمارستان شدند که دو نفر از آن ها کودکان ۵ و ۱۱ ساله هستند که هنگام خواب شغال به آن ها حمله کرده است.

حمله خونین شغال به اهالی یک روستا در کاشمر + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر گفت: بر اثر حمله یک قلاده شغال در چند شب متوالی تعدادی از اهالی روستای قوژد از توابع بخش مرکزی کاشمر مجروح شدند.

سعید خانزاده با اعلام این مطلب افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی از شبکه بهداشت و درمان کاشمر مبنی بر حمله و گزش یک قلاده شغال به چند تن از اهالی روستای قوژد، کارشناسان دامپزشکی با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان اقدام به نمونه‌گیری از شغال کشته شده توسط اهالی کردند.

او با اشاره به نمونه‌برداری شبکه دامپزشکی کاشمر از شغالی که با حمله و گزش چهار نفر اهالی روستای قوژد را مصدوم و راهی بیمارستان کرده بود، اظهار کرد: بلافاصله پس از حضور افراد زخمی شده در بیمارستان، حادثه‌دیدگان واکسن هاری دریافت کردند و اکنون حال عمومی آن‌ها مساعد است.

حمله شغال به دو کودک در حیاط خانه‌

در همین خصوص امیر افشار، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر، گفت: شغال ابتدا شبانه وارد یک خانه که ۲ کودک پنج و ۱۱ ساله در حیاط خواب بودند، می‌شود و به آن‌ها حمله می‌کند.

او تصریح کرد: در این حادثه یک کودک پنج ساله از ناحیه چشم آسیب جدی دید و برای درمان به بیمارستان خاتم‌الانبیاء مشهد اعزام شد. کودک ۱۱ ساله نیز در کاشمر تحت درمان قرار گرفت.

افشار با بیان اینکه همان شغال در ادامه وارد منزل دیگر می‌شود و به یک جوان و مادرش حمله می‌کند و آن‌ها را مورد گزش قرار می‌دهد، افزود: بر اثر حمله و گزش این شغال در مجموع چهار نفر مصدوم شدند.

لاشه شغال که توسط اهالی تلف شده بود، با هماهنگی دامپزشکی شهرستان پس از نمونه‌برداری با رعایت تمهیدات بهداشتی دفن شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید