باتوجه به اینکه عیسی آل کثیر، بد شانسی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است اما این مهاجم سرخ‌پوش حاضر به ترک تیمش نیست و به پیشنهاد باشگاه تراکتور پاسخ منفی داد زیرا تنها برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

مهاجم جنجالی پرسپولیس تیمش را رها نخواهد کرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، عیسی آل کثیر را می‌توان یکی از بازیکنان بدشانس چند سال اخیر پرسپولایس دانست بازیکنی که در بدو حضورش در جمع سرخپوشان پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد و پس از پایان دوران محرومیتش، مصدومیت‌های گاه و بیگاه دست از سر او برنداشت و سرانجام در اوایل لیگ بیست و دوم رباط صلیبی پاره کرد تا بدشانسی او کامل شود.

این اما پایان کار نبود. آل‌کثیر از انجام عمل جراحی در اوایل کار سر باز زد و معتقد بود که با رباط پاره می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و به همین خاطر نیز چندین ماه زمان را از دست داد اما کادرفنی سرخپوشان هرگز این مساله را نپذیرفت.

سرانجام آل‌کثیر پس از مدت‌ها و البته از دست دادن زمان، راضی شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. او اواسط اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و به همین خاطر دستکم به ۶ ماه زمان نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. بدین ترتیب این بازیکن دوران بدنسازی پیش فصل، تمرینات پیش فصل و ۳ ماه اول لیگ بیست و دوم را از دست داد.

فهرست مهاجمان پرسپولیس پر شد

در همین راستا پرسپولیس نیز لوکادیا و شیخ دیاباته را جذب کرد و علاوه بر این دو با حضور مهدی عبدی و حامد پاکدل تعداد مهاجمان هدف سرخپوشان به ۴ رسیده و در فهرست جایی برای مهاجم جدید وجود ندارد.

آل کثیر امیدوار بود تا با پایان روند بهبودش قراردادش را تمدید کند اما با جذب دیاباته دیگر این امکان وجود ندارد تا بدین ترتیب ماجرای او و پرسپولیس به پایان برسد.

او ابتدای لیگ بیستم با قراردادی به مدت دو فصل به جمع سرخپوشان اضافه شد. با این حال از تراکتور به عنوان یکی از تیم هایی یاد می شود که با او وارد مذاکره شده است.

حال شنیده می شود عیسی آل‌کثیر مهاجم مصدوم سرخپوشان پایتخت به پیشنهاد باشگاه تراکتور پاسخ منفی داد و اعلام کرد در ایران فقط برای باشگاه پرسپولیس بازی خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید