در ویدیو زیر شاهد تصاویری دلهره آور از لحظه تعقیب و گریز سارق توسط پلیس بر روی پشت بام ساختمان به سبک فیلم های هالیوودی در اهواز خواهید بود.

لحظه فرار سارق اهوازی به سبک مرد عنکبوتی + فیلم

به گزارش سلام نو، رئیس پلیس کلانشهر اهواز از دستگیری سارق توهمی از چادر مسافرتی زائرین در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز به خبرنگار رکنا گفت: بنا به گزارش مرکز پلیس 110اهواز مبنی بر وقوع یکفقره سرقت کیف پولی ومدارک شناسایی از داخل چادر مسافرتی زائرین کربلا در خیابان اصلی زیتون کارمندی،موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق دردستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

فرد مالباخته که اهل استان کرمان است در تحقیقات پلیسی اظهار داشت: در چادر مسافرتیمان درحال استراحت بودیم فردی که لباس قرمز به تن داشت با کارد اقدام به پاره کردن چادر مسافرتی وسرقت کیف مدارک وپول نقدی نمود واز محل متواری شد.

در این راستا ماموران کلانتری26ملی راه زیتون اهواز با گشت زنیهای هدفمند و بررسی همه جانبه سارق را درخیابان کمیل مشاهده نمودند که سارق به محض دیدن مأمورین اقدام به فرار  نمود و از بالای پشت بام منازل و شکستن شیشه تراسها وارد خانه شهروندان اهوازی گردید که نهایتا باهوشیاری پلیس دستگیرشد.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت: متهم که فردی سابقه دار ومعتاد است در بازجویی‌های پلیس به چندین فقره سرقت  اعتراف کرد، دربازرسی از متهم نزدیک به دوملیون تومان وجه نقد وپاسپورت مدارک شناسایی مالباختگان کشف وضبط شد.

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید