۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
کد خبر: 55389396

جزیره‌های قشم و کیش از شگفت‌انگیزترین نقاط دیدنی جنوب ایران به شمار می‌آیند اگر می‌خواهید بدانید فاصله قشم تا کیش با لنج چقدر است با ما همراه باشید.

فاصله قشم تا کیش با لنج

سلام نو _ سرویس گردشگری: برای اینکه فاصله قشم تا کیش با لنج را بدانیم نیاز است مسیرهایی که در این سفر دریایی و زمینی پیش روی داریم را با هم مرور کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب ممکن را برای رفتن از قشم تا کیش به وسیله لنج داشته باشیم. بی‌شک بازدید از قشم و یک یک جاذبه‌های طبیعی و مناظر چشم‌نواز آن بسیار جالب توجه خواهد بود و سفر به بزرگ‌ترین جزیره ایران با خریدی دلچسب از مراکز خرید متنوع آن کامل می‌شود و داشتن یک سفر از این جزیره به جزیره کیش با تمام تفریحات آبی و غیرآبی و نیز جاذبه‌های گردشگری که دارد یکی از جذاب‌ترین کارهای ممکن است، به خصوص اگر با لنج صورت پذیرد.

امکان طی کردن فاصله قشم تا کیش با لنج

اگر بپرسیم آیا امکان طی کردن فاصله قشم تا کیش با لنج وجود دارد؟ پاسخ این است که نه تنها امکان پیمودن این فاصله با کیش وجود دارد بلکه این سفر به وسیله قایق‌های تندرو و شناورهای حمل خودرو یا همان لندینگ‌کرافت نیز انجام می‌شود. در حال حاضر شرایطی فراهم نیست تا بشود فاصله ۱۹۵ کیلومتری بین قشم تا کیش را طی کرد و نیاز است برای رفتن از بزرگ‌ترین جزیره ایران تا کیش، به بندرعباس زیبا به عنوان یک شهر واسطه سفر کرد و مسافتی را در آن به صورت زمینی طی کرد و سپس از طریق بنادر آن به کیش رسید.

فاصله قشم تا کیش با لنج

سفر با لنج از قشم تا بندرعباس

برای سفر دریایی و پیمودن فاصله قشم تا کیش با لنج لازم است تا در ابتدا از قشم به بندرعباس حرکت کنیم برای این منظور بایستی خود را به یکی از بنادر لافت و شهید ذاکری قشم برسانیم و به وسیله لنج به یکی از دو بندر پل و شهید حقانی دسترسی پیدا کنیم. از بندر لافت تا بندر پل تنها ۱۰ کیلومتر فاصله است این مسافت کمتر از ۰.۵ ساعت طی می‌شود، از بندر شهید ذاکری قشم تا بندر شهید حقانی فاصله ۲۸.۸ کیلومتری وجود دارد که بیش از ۱ ساعت برای پیمودن آن زمان مورد نیاز است.

پس از رسیدن به بندرعباس به وسیله لنج‌هایی که در بندرهای لافت و شهید ذاکری وجود دارد، بایستی تصمیم گرفت تا برای ادامه مسیر به کدام یک از بندرهای لنگه، چارک یا آفتاب رفت تا از آن‌ها به کیش رسید. برای تصمیم‌گیری خوب است بدانیم بیشترین زمانی که صرف جابه‌جایی زمینی در بندرعباس بین بندرهای آن می‌شود در حدود ۴ ساعت و ۳۵ دقیقه هست و کمترین زمان ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه، از این رو بهتر است به مسافت و مدت زمان سفر زمینی در خط ساحلی خلیج همیشه فارس در شهر بندرعباس توجه ویژه داشته باشیم.

از بندرعباس تا کیش با لنج

مسیر طی شده برای فاصله قشم تا کیش با لنج، بسیار زیبا و مهیج است و به خوبی پی بردیم نیاز است تا از بندرهای آفتاب، چارک و لنگه در بندرعباس دوست‌داشتنی با مردمان مهمان‌نواز به کیش رسید، در همین راستا بهتر است فاصله هر یک از این بندرها را تا کیش بدانیم و جزئیات بیشتری درباره سفر دریایی خود به وسیله لنج به دست بیاوریم. از بندر آفتاب تا کیش فقط ۱۸ کیلومتر فاصله است و با لنج ۰.۵ ساعت برای پیمودن در نظر داشته باشید، از بندر چارک تا کیش ۳۲ کیلومتر است و چه بسا به بیش از ۱ ساعت زمان برای رسیدن به جزیره کیش نیاز باشد و بندر لنگه فاصله بیشتری به نسبت این دو بندر با کیش دارد. مسافت بندر لنگه تا کیش ۹۳ کیلومتر است و زمان مورد نیاز برای طی کردن این مسافت با لنج حدود ۲.۵ ساعت است.

فاصله قشم تا کیش با لنج

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید