صدرنشینی ایرانیان در موضوع خرید خانه در ترکیه به علت‌های زیادی بوده است که سرمایه‌گذاری و کسب شهروندی دو دلیل عمده آن‌ها بوده است؛ اما در هنگام انجام این کار بسیاری از افراد نیز به این علت دچار ضرر شده‌اند که باید دقت کنید تا فرآیند انجام این کار را از طریق مرکزهای معتبری چون آسیاملک به انجام برسانید.

صدرنشینی ایرانی‌ها در خرید خانه در ترکیه

در سال‌های اخیر موج خرید خانه در ترکیه رشد بسیار زیادی داشته است و بسیاری از ایرانیان این کار را انجام داده‌اند. موج عظیم خرید خانه در ترکیه توسط ایرانیان، باعث شده است تا شاهد صدرنشینی ایرانی‌ها در بحث خرید خانه در ترکیه باشیم که به علت‌های مختلفی صورت می‌گیرد. در ادامه به بررسی علت‌های آن و دیگر موارد مرتبط با آن می‌پردازیم تا در این مورد آگاهی کاملی کسب کنید.

دلیل‌های خرید خانه ایرانیان در ترکیه

صدرنشینی ایرانی‌ها در خرید خانه در ترکیه

دلیل‌های خرید خانه در ترکیه توسط ایرانیان بسیار مختلف است که وابسته به هدف شخص است. در این قسمت قصد داریم دو مورد از مهم‌ترین دلیل‌های آن را به طور کامل و دقیق به شما معرفی کنیم و شرح مختصری در موردشان بدهیم.

  1. حفظ سرمایه خودشان و محافظت از آن

تورم زیاد موجود در کشور خودمان باعث شده است تا ایرانیان به دنبال راه‌های مختلفی برای حفظ سرمایه خودشان و جلوگیری از کاهش ارزش آن در طول زمان بیفتند. یکی از راه‌هایی که آن‌ها استفاده می‌کنند؛ خرید خانه در ترکیه است که روز به روز طرفدارانش در حال افزایش است؛ زیرا پول آن به دلار پرداخت می‌شود و افراد می‌توانند در صورت نیاز نیز آن را به صورت دلاری بفروشند. همین موضوع باعث می‌شود تا در گذر زمان ارزش پول فرد ثابت بماند و از میزان آن کم نشود که برای هرکسی مطلوب به حساب می‌آید.

  1. امکان اقامت در ترکیه و کسب مجوز شهروندی آن

باسخت ‌تر شدن شرایط زندگی در ایران، افراد سعی می‌‎کنند تا به کشورهایی بروند که بتوانند آسان‌تر زندگی کنند؛ اما کسب شهروندی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی سخت است و نمی‌توان آن‌ها را به راحتی به دست آورد؛ از طرفی دیگر فرهنگ آن‌ها نیز با مردم کشور ما تفاوت‌های زیادی دارد و همین موضوع سبب می‌شود تا زندگی در این کشورهای نیز سخت شود.

اما ترکیه به کشور ما نزدیک است و کسب شهروندی آن بسیار آسان است؛ یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف، خرید خانه در ترکیه است که البته باید به صورت نقدی انجام شود؛ برای خرید خانه در ترکیه می‌توانید به آسیاملک مراجعه کنید و در صورت داشتن ابهام آن‌ها را از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما در میان بگذارید.

ایرانی‌ها برای انتخاب شهر خرید خانه کدام معیارها را مدنظر قرار می‌دهند؟

صدرنشینی ایرانی‌ها در خرید خانه در ترکیه

معیارهای مختلفی توسط ایرانیان جهت خرید خانه در ترکیه مدنظر قرار گرفته می‌شود که در این قسمت سعی می‌کنیم به صحبت در مورد آن‌ها و شرحشان به طور دقیق و کامل بپردازیم.

  1. بودجه موردنظر خودشان

اولین معیار بودجه است؛ افراد ابتدا به بودجه خودشان توجه می‌کنند و نسبت آن را به میزان قیمت خونه تقسیم می‌کنند تا بتوانند تعیین کنند که آیا خرید این خانه در ترکیه به صرفه است یا باید از آن صرف نظر کنند.

  1. سبک زندگی شهر موردنظر

سبک زندگی شهرهای مختلف ترکیه مختلف است؛ بنابراین ایرانی‌ها ابتدا در مورد آن جستجو می‌کنند تا بتوانند موردمناسب خودشان را پیدا کنند و سپس نسبت به خرید خانه اقدام کنند.

  1. هدف از خرید خانه در ترکیه

هدف خرید خانه در ترکیه نیز بسیار مهم و باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال کسی که قصد خرید خانه برای دریافت شهروندی را دارد، باید حداقل خانه‌ای با قیمت 400 هزار دلار بخرد؛ اما کسی که قصد سرمایه‌گذاری دارد؛ می‌تواند این کار را با قیمت بسیار کم‌تری انجام دهد.

ایرانی برای خرید خانه در ترکیه بیشتر کدام شهرها انتخاب می‌کنند؟

چند شهر ترکیه هستند که بیشتر از بقیه آن‌ها مورد توجه ایرانیان جهت خرید خانه قرار می‌گیرند؛ در ادامه به معرفی و توضیح مختصر در مورد آن‌ها می‌پردازیم.

  1. خرید خانه در شهر بی نظیر استانبول

استانبول، پایتخت اقتصادی ترکیه است و از دوبخش اروپایی و آسیایی برخوردار است؛ همین موضوع باعث می‌شود تا افراد زیادی تمایل به خرید خانه در این شهر پیدا کنند؛ زیرا امکان زندگی در میان دو سبک زندگی مختلف را خواهند داشت.

  1. خرید خانه در آلتینکوم یا دیدیم

آلتینکوم یا دیدیم دارای سه ساحل بزرگ است و بسیار زیبا است. همچنین در این شهر فرصت‌های کاری بسیاری برای افراد وجود دارد که باعث می‌شود تا ایرانیان تمایل به خرید خانه در این شهر پیدا کنند.

  1. خرید خانه در آنتالیا

ایرانیانی که به دنبال مکانی برای فعالیت‌های گردشگری و صنعتی می‌گردند، اقدام به خرید خانه در آنتالیا می‌کنند؛ زیرا شرایط و ویژگی‌های مناسب آن را به خوبی دارد.

صدرنشینی ایرانیان در موضوع خرید خانه در ترکیه به علت‌های زیادی بوده است که سرمایه‌گذاری و کسب شهروندی دو دلیل عمده آن‌ها بوده است؛ اما در هنگام انجام این کار بسیاری از افراد نیز به این علت دچار ضرر شده‌اند که باید دقت کنید تا فرآیند انجام این کار را از طریق مرکزهای معتبری چون آسیاملک به انجام برسانید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید