به گفته سردار حسین رحیمی، ماجرای مرگ مهسا امینی برای پلیس بسیار ناگوار است و مجموعه نیروی انتظامی در این مصبیت شریک است.

سردار اشتری: مهسا امینی مثل دختر من است / سه دستور ویژه سردار اشتری درباره مهسا امینی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رئیس پلیس پایتخت گفت: سردار اشتری ضمن تاکید بر تکریم خانواده مهسا امینی گفته است که این دختر مثل دختر من است.

سردار حسین رحیمی ضمن ابراز تأسف از حادثه ناگوار فوت مرحومه "مهسا امینی" و همدردی با خانواده وی اظهار داشت: نیروهای جان برکف انتظامی کشور در تمامی شرایط بحرانی بدون هیچ ادعایی به دنبال احقاق حق و گرفتن حق مظلوم از ظالم بوده اند، چه بسا از آسایش و آرامش خود گذشته اند و جان خود را در راه دفاع از حق در طبق اخلاص گذاشته اند؛ رشادت و ایثارگری‌های نیروهای خدوم پلیس بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: وقوع چنین اتفاقی برای پلیس که همواره دغدغه نیروهای آن جلوگیری از وقوع چنین حوادث و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است، بسیار ناگوار است.

رحیمی همچنین تصریح کرد: زمان وقوع این حادثه، سردار حسین اشتری ۱۴۰۱/۶/۲۲ در شلمچه در حال خدمت رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند اما طی تماس تلفنی، با تاکید و سریعاً خواستار پیگیری موضوع به صورت دقیق و بدون هرگونه ملاحظه‌ای شدند و تاکید کرد که مرحومه مهسا امینی را همچون دختر خودم می دانم.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور خود را در این مصیبت وارده شریک می‌داند، گفت: این اتفاق باعث تأسف و تالم و آزرده خاطر شدن همه ما شده است اما در این بین معاندان به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند و با نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی فضای جامعه را ملتهب می‌کنند.

رحیمی با بیان اینکه سردار اشتری؛ فرمانده انتظامی کشور برای ابراز همدردی با پدر و دایی مرحومه مهسا امینی (۱۴۰۱/۶/۲۴) تماس تلفنی داشته است، گفت: در مجموعه انتظامی کشور این موضوع بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال بررسی است البته که با بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب و شتم در گزارش‌ها ارائه نشده است.

سردار رحیمی یادآور شد: سردار اشتری با وجود حضور در مرز شلمچه، پس از اطلاع از ماجرای خانم امینی، طی گفت و گوی تلفنی با بنده، با ذکر اینکه مهسا امینی مثل دختر من است، سه دستور ویژه مبنی بر انجام درمان جدی وی، رسیدگی فوری بدون هیچگونه ملاحظه‌ای و تکریم خانواده مرحومه را صادر کردند.س

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید