باتوجه به اینکه کشمکش‌ها و درگیری‌ها در تیم‌ملی بسیار بالا بود، اما خبری از اعصاب‌خوردی ملی‌پوشان نیست و اردوی این بار به شکلی متفاوت در سرزمین موسیقی برگزار می‌شود.

پچ پچ‌های سردار و علی بیرو در اردوی تیم ملی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، ملی پوشان روحیه بهتری دارند. از دعوای مربی تیم ملی با تیم باشگاهی؛ خط زدن بازیکنان یک تیم به خاطر عدم حضور به موقع در اردوی تیم ملی و دعوت دوباره آنها و اخبار مربوط به لغو بازی های تیم ملی و اعصاب بهم ریخته ملی پوشان خبری نیست.

مسیر از محل اسکان تا تمرین تیم ملی در وین هم در نوع خود جالب است؛ علیرضا بیرانوند و سردار آزمون در مسیر تمرین گپ و گفت دوستانه ای با هم می زنند. احتمالا علی بیرو خطاب به سردار آزمون می گوید چرا در آلمان مثل روسیه گل نمی زنی و سردار هم در پاسخ به این سوال می گوید تیم جدید است و برای هماهنگی نیاز به زمان دارم و به زودی گلزنی را شروع می کنم و...

علیرضا بیرانوند و سردار آزمون در جام جهانی ۲۰۲۲ همانند جام جهانی ۲۰۱۸ دو مهره کلیدی تیم ملی بشمار می روند. یکی در خط دروازه و دیگری در خط حمله. ایران برای حضور شایسته در این جام جهانی هم نیاز به سیوهای طلایی از سوی علی بیرو دارد و ایضا گل های حساس سردار آزمون که در این جام جهانی به مراتب باتجربه تر از جام جهانی قبلی ظاهر خواهد شد.

افزایش حقوق بازنشستگان

آخرین اخبار افزایش حقوق بازنشستگان

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید