پینک، خواننده معروف آمریکایی، در توئیتی از کریستیانو رونالدو برای برآورده کردن رویای دو کودک محروم درخواست کمک کرد و این بازیکن پرتغالی نیز سریعا به او پاسخ مثبت داد.

رونالدو به درخواست عجیب خانم خواننده جواب مثبت داد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پینک، خواننده زن معروف آمریکایی تصمیم گرفته که در کریسمس پیش رو رویای دو کودک محروم را برآورده کند. او در توییتر ابراز امیدواری کرده بود که کریستیانو رونالدو در این امر به او کمک کند و حالا از این فوق ستاره پرتغالی پاسخ مثبت گرفته است.

کریستیانو رونالدو به درخواست پینک، خواننده معروف آمریکایی، پاسخ مثبت داد.

پینک در توییتی پیرامون این موضوع نوشته بود: "سلام کریستیانو رونالدو. در این کریسمس، من از دو کودک حمایت خواهم کرد که چیزی جز تی شرت های شما نمی خواهند. آنها وضعیت بدی دارند و من مصمم هستم که رویای آنها را محقق کنم.

آیا می توانم از شما بخواهم دو تی شرت برای من بفرستید که می تواند زندگی این بچه ها را تغییر دهد؟ من می دانم که شما همیشه کارهای بزرگی انجام می دهید، اما..."

این درخواست اما خیلی زود با پاسخ مثبت کریستیانو رونالدو مواجه شد و فوق ستاره پرتغالی اینگونه جواب پینک را داد: "سلام خوشحال می‌شوم کمک کنم. بدون هیچ مشکلی من چند پیراهن امضا شده برای بچه ها آماده خواهم کرد. بابت رقم زدن این اتفاق تبریک می‌گویم."

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید