مشاهدات بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت خودرهای سمند در بازار است و قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۱ به ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

سمند گران شد / قیمت روز خودرو ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در حالی که روند قیمت خودروهای پراید و تارا و دنا در ۲۴ ساعت گذشته نزولی شده است، خودروهای سمند در این مدت گران شدند.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پراید در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۶۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۱۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۶۲ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۱۸۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تارا ارزان شدند

خودروهای تارا نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۴۴۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۳۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای دنا نیز این کاهش قیمت‌ها به چشم می‌خورد به طوری که دنا دنده‌ای پلاس توربو مدل ۱۴۰۱ از ۴۶۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۶۵ میلیون تومان رسیده است.

در میان این کاهش قیمت‌ها خودروهای سمند در این مدت گران شدند به طوری که سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت سمند خیز برداشت؛ پراید و تارا ریختند

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید