آیا تاکنون به اصفهان سفر کرده اید؟ درباره شهر اصفهان چه می دانید؟ آیا با آثار تاریخی اصفهان آشنایی دارید؟

مستربلیط؛ سفری خاطره انگیز به شهر زیبای اصفهان

از میان شهرهای زیبای ایران به سراغ محبوب ترینشان می رویم... اصفهان. شهری بسیار زیبا با پیشینه تاریخی بسیار کهن. بد نیست قبل از سفر به اصفهان با حقایق جالب آن آشنا شویم تا هنگام سفر به این شهر بتوانیم از بازدید و سفر لذت بیشتری ببریم و زیبایی سفر خود را دو چندان کنیم.

درباره اصفهان بیشتر بدانیم...

شهر اصفهان در دامنه شرقی رشته کوه های زاگرس واقع شده است و از شهرهای قدیمی کشورمان ایران محسوب می شود. شهر اصفهان در مرکز استان اصفهان و در ارتفاع ۱۵۷۵ متر از سطح دریا قرار دارد. این شهر در فاصله ۴۱۴ کیلومتری شهر تهران، ۴۸۱ کیلومتری شهر شیراز و ۳۶۱ کیلومتری شهر یزد قرار دارد. این شهر دارای آب و هوای نیمه خشک و معتدل است و متوسط درجه حرارت سالانه این شهر ۱۶ درجه سانتی گراد می باشد.

متوسط بارندگی سالانه شهر اصفهان در حدود ۱۳ میلیمتر و معدل تعداد روزهای یخبندان در طول سال در حدود ۶۸ است. فرودگاه بین المللی اصفهان در شمال شرقی شهر در فاصله ۳۵ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. از این فرودگاه روزانه و هفتگی پروازهایی به شهرهای مختلف ایران و جهان صورت می گیرد.

جالب است بدانید شهر اصفهان این شهر در سال ‌های ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ میلادی و در زمان حکومت صفویان پایتخت ایران شد و برترین و مشهورترین آثار و بناهای تاریخی ایران در این شهر بنا شده است که بسیاری از آن ها در فهرست جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است. اصفهان در فرهنگ عامه به نصف جهان معروف است.

اصفهان در آذرماه سال ۱۳۹۴ به همراه شهر رشت به عنوان نخستین شهرهای ایران، به شبکه شهرهای خلاق جهان زیر نظر یونسکو پیوست. براساس استانداردهای یونسکو، شهر خلاق، شهری است که از نوآوری و توانمندی ‌های شهروندان در توسعه پایدار شهری بهره می ‌برد.

مستربلیط؛ سفری خاطره انگیز به شهر زیبای اصفهان

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل اصفهان

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به اصفهان، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به اصفهان اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید.

شهر اصفهان به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل اصفهان با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل اصفهان به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو  هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز اصفهان خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید