۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: 55389116

جنوب ایران با داشتن جزیره‌هایی جذابی چون قشم و کیش بسیار دیدنی است از این رو خوب است بدانیم فاصله قشم تا کیش با قایق چقدر است.

فاصله قشم تا کیش با قایق

سلام نو _ سرویس گردشگری: برای داشتن یک سفر دریایی و طی کردن فاصله قشم تا کیش با قایق مسیر صاف و بی‌واسطه‌ای وجود ندارد و نیاز است برای رفتن از بزرگ‌ترین جزیره جنوب ایران به کیش، اول به بندرعباس رفت و بعد از پیمودن مسیری بین بنادر آن در خشکی، مجدد سوار قایق شد و به کیش رسید. به همین جهت این فاصله به انتخاب مسافر و گردشگر بستگی دارد، اینکه چه مسیر و بندرهایی را برای جابه‌جایی انتخاب و چه مسافتی را در بندرعباس به صورت زمینی طی کنند.

فاصله قشم تا بندرعباس با قایق

با توجه به اینکه برای پیمودن فاصله قشم تا کیش با قایق نیاز است در وهله اول به بندرعباس زیبا سفر کرد تا از طریق این شهر مثال‌زدنی و بندرهای مهم آن به کیش دسترسی پیدا کرد، از فاصله هر یک از بندر شهید ذاکری قشم و اسکله لافت تا دو بندر شهید حقانی و پل در بندعباس می‌گوییم. تردد بین دو بندر شهید ذاکری قشم و شهید حقانی بندرعباس به راحتی صورت می‌پذیرد و فاصله بین این دو بندر ۲۸.۸ کیلومتر است، راجع به اسکله لافت در قشم و بندر پل در بندرعباس خوب است بدانیم که فاصله‌ای ۱۰ کیلومتری دارند.

فاصله قشم تا کیش با قایق

بعد از رسیدن به بندرعباس، برای رفتن به کیش لازم است تا از هر یک از بندرهای شهید حقانی و پل، به یکی از بندرهای لنگه، چارک و آفتاب دسترسی پیدا کنید تا به واسطه آن‌ها و به وسیله قایق به جزیره کیش بروید. با این اوصاف نیاز است بیشتر درباره فاصله این بندرها از یکدیگر و که به نحوی مبدأ و مقصد سفر شما محسوب می‌شوند و سفر زمینی که در بندرعباس طی می‌کنید اطلاعات بیشتری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید:

  • فاصله از اسکله شهید حقانی تا بندر لنگه: ۱۸۹ کیلومتر، ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه
  • فاصله از اسکله شهید حقانی تا بندر چارک: ۲۷۷ کیلومتر، ۴ ساعت
  • فاصله از اسکله شهید حقانی تا بندر آفتاب: ۳۱۲ کیلومتر، ۴ ساعت و ۳۵ دقیقه
  • فاصله از بندر پل تا بندر آفتاب: ۲۳۴ کیلومتر، ۳ ساعت و ۱۰ دقیقه
  • فاصله از بندر پل تا بندر چارک: ۱۹۹ کیلومتر، ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه
  • فاصله از بندر پل تا بندر لنگه: ۱۱۱ کیلومتر، ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

فاصله بندرعباس تا کیش با قایق

برای پیمودن فاصله قشم تا کیش با قایق، ضروری بود متوجه مدت زمان سفر زمینی در بندرعباس و فاصله‌ی هر یک از بندرهای آن که مقصد سفر از قشم و مبدأ سفر به کیش هستند را بدانیم. بعد از انتخاب بندر مورد نظر برای ادامه سفر با قایق، خوب است در جریان باشیم که هر از بندرهای لنگه، چارک و آفتاب چه مقدار با اسکله کیش فاصله دارند تا گزینشی دقیق و منطقی‌تر برای سفرمان با قایق داشته باشیم و تنها به تماشای زیبایی‌های آب‌های خروشان و مناظر چشم‌گیر خلیج همیشه فارس بنشینیم.

گفتنی است که در راستای آگاه شدن از فاصله قشم تا کیش با قایق، به مرحله‌ای رسیدیم که فقط نیاز است فاصله بندرهای آفتاب، چارک و لنگه را تا کیش بسنجیم. بندر لنگه تا کیش ۹۳ کیلومتر فاصله دارد و طی کردن این مسیر دریایی با قایق حدود ۲.۵ ساعت زمان نیاز دارد، این در حالی است که به طور معمول به دلیل حجم بیشتر شناورهای مسافربری و البته حمل خودرو پیشنهاد می‌شود تا از بندر چارک که فاصله‌ای ۳۲ کیلومتر با کیش دارد و ۱.۵ ساعت برای پیمودن این فاصله نیاز است، استفاده شود. در نهایت از فاصله کم بندر آفتاب به کیش بدانیم که تنها ۱۸ کیلومتر است و با قایق ۰.۵ ساعت تا رسیدن به کیش از این بندر فاصله دارید.

فاصله قشم تا کیش با قایق

کد خبرنگار: ۲۶
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایلیا IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    لطفا اصلاح نمایید: فاصله اسکله لافت تا بندر پل فقط ۸۰۰ متر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید