وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از اعلام ننتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ طی امروز خبر داد و گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان از هفته آینده آغاز می شود.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نتایج نهایی کنکور سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ اعلام می‌شود.

زلفی‌گل افزود: تأخیر صورت گرفته در اعلام نتایج نهایی کنکور امسال، ناشی از آن بود که منتظر دریافت سوابق تحصیلی داوطلبان از آموزش و پرورش بودیم.

وی تصریح کرد: تمامی پذیرفته شدگان از هفته آینده، براساس جدول زمانی که توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد، باید برای ثبت نام به دانشگاه‌های خود مراجعه کنند.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: در رشته پزشکی تعداد ۹ هزار و ۷۰۰ داوطلب، در رشته دندانپزشکی ۱۹۰۰ نفر و در رشته داروسازی هم ۱۴۰۰ داوطلب در دوره‌های روزانه، شبانه، مناطق محروم و دانشگاه آزاد پذیرش خواهند شد و به طور کلی ۱۲ هزار و ۹۰۰ نفر در سه رشته پرطرفدار علوم پزشکی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پذیرفته می‌شوند.

زلفی گل یاداور شد: سال تحصیلی جدید برای دانشجویان قبلی از دیروز به صورت کاملا حضوری آغاز شد، ولی پذیرفته شدگان جدید از هفته دوم مهر سر کلاس خواهند رفت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید