شیشه رنگی با استفاده از سه متریال اصلی شیشه، رنگ و لمینت، و در انواع شیشه های تخت یا فلوت معمولی، شیشه های کلیر و شیشه های سوپرکلییر و شیشه کریستال تولید می شوند.

مرکز فروش پارتیشن شیشه ای کجاست؟

پارتیشن شیشه ای یک دیوار شیشه ای است که برای جداسازی فضاهای باز استفاده می شود. این پارتیشن بندی به جدا سازی و تمایز فضاهای داخل یک اتاق بدون نیاز به کارهای ساختمانی کمک می کند. همچنین جایگزین بسیار ارزان تری نسبت به تخریب و بازسازی دیوارها است.جهت ساخت و تولید پارتیشن شیشه ای در تهران به شرکت تترافرم مراجعه فرمایید.

پارتیشن اداری شیشه ای به دلیل شفافیت، دیوارهای شیشه ای به حفظ نور طبیعی اتاق کمک می کنند. در نتیجه، می توانید از سیستم های دیوار پارتیشن شیشه‌ای برای تقسیم فضاها استفاده کنید.

دیوارهای پارتیشن شیشه ای کیفیت بالایی دارند و به عنوان جدا کننده فضا می‌توانند یک محیط اداری راحت و کاربردی ایجاد کنند. پارتیشن های شیشه ای به دلیل مقیاس پذیری و ویژگی های شفاف محبوبیت بیشتری نسبت به سایر پارتیشن بندی ها و دیوارهای خشک سنتی دارند. این نوع جدا کننده های شیشه ای فضاهای جدا و خصوصی ایجاد می کنند، نویز را کاهش می دهند، مقرون به صرفه هستند، برای نصب و تنظیم انعطاف پذیر هستند و به جذابیت و زیبایی فضا کمک می کنند.

طراحی و مقرون به صرفه بودن

پارتیشن های شیشه ای محیط کار را مدرن،لوکس، شفاف و زیبا جلوه می دهند. انواع پاتیشن های شیشه ای برای هر سبک اداری یا طراحی مناسب هستند و هرگز قدیمی نمی شوند. به همین دلیل است که امروزه بیشتر طراحان داخلی از پارتیشن های شیشه ای در پروژه های خود استفاده می کنند. حتی پس از سال ها، پارتیشن های شیشه ای اداری خیره کننده و فوق مدرن به نظر می رسند.

پارتیشن شیشه ای اداری تترافرم 1
پارتیشن شیشه ای اداری تترافرم ۱

ایمنی پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن های اداری شیشه ای استحکام و قابلیت اطمینان بالایی دارند. فناوری های مدرن تولید شیشه، مقاومت شیشه را در برابر ضربه فیزیکی تضمین می کند و شیشه کاملا سکوریت ۱۰ میل هستند. و حتی میتوان از شیشه رنگی هم داخل پروفیل پارتیشن استفاده کرد.

مرکز معتبر فروش پارتیشن شیشه ای

در طراحی مدرن، از پارتیشن های شیشه‌ای برای جدا سازی فضا استفاده می‌شود. پارتیشن های شیشه ای در مراکز خرید و تفریحی، ادارات، اتاق های کنفرانس، آلاچیق ها و اتاق اداری و اتاق مدیریت و موارد دیگر استفاده می شوند.

هنگام تقسیم بندی فضا با دیوارهای شیشه ای، معمولاً از شیشه ایمن با کیفیت بالا استفاده می شود. بسته به فضا و کاربرد، می توان از انواع پارتیشن شیشه ای برای تقسیم بندی و تزئین استفاده کرد. در طراحی ها معمولاً شاخص هایی همچون ایمنی، شفافیت، عایق صدا بودن و موارد دیگر مورد توجه قرار می گیرد.

پارتیشن اداری شیشه ای تترافرم 1
پارتیشن اداری شیشه ای تترافرم ۱

از معتبرترین مراکز فروش پارتیشن شیشه ای شرکت تترافرم است که می توانید پارتیشن های شیشه ای را با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه خریداری کنید. این شرکت با ارائه انواع کالاها، بهترین خدمات و پشتیبانی، و همچنین تولید تمام سفارشات با دستگاه های ایتالیایی و به روز، و استفاده از اجناس درجه یک، تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

در ادامه مطالب با خدمات و محصولات ارائه شده توسط این شرکت آشنا می شوید.

انواع سازه های شیشه ای

امروزه برای تفکیک فضاها و بخش های مختلف در دفاتر اداری و شرکت های تجاری از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود و به دلیل ظاهر زیبا و مدرن بسیار محبوب و مورد توجه است. پارتیشن های شیشه ای از نوع پروفیل فریم لس اسلیم و به صورت تک جداره و دو جداره می باشد که از این مقاطع الومینیوم و شیشه می توان در ساخت و تولید حمام شیشه ای هم استفاده نمود.

انواع پارتیشن شیشه ای تترافرم 1
انواع پارتیشن شیشه ای تترافرم ۱

از سازه های شیشه ای دیگری که امروزه در خانه های لوکس بسیار رایج شده است، کابین دوش می باشد. کابین های شیشه ای در دو نوع فریم لس و فریم دار و ریلی و لولایی اجرا می شود و مدل های مختلف و متنوعی دارد. برای نصب این سازه جذاب از شیشه سکوریت استفاده می شود و فضای بین حمام و دستشویی یا فضای اطراف دوش را جدا می کند. این کار از خیس شدن همه بخش های حمام جلوگیری می کند.

انواع نرده شیشه ای و هندریل شیشه ای از دیگر سازه های زیبایی است که در طرح های مختلف اجرا می شود. درب های شیشه ای نیز در انواع مختلف اتوماتیک، ریلی، کشویی، و سکوریت قابل اجرا می باشند.

از مدرن ترین طرح های اجرایی در فضای داخلی، آینه های دکوراتیو روی دیوارها هستند که زیبایی خاص و منحصر بفردی به فضا می بخشند.

سازه های شیشه ای دیگر شامل شیشه ساتینا، شیشه سندبلاست، شیشه لمینت، شیشه سکوریت، بالک شیشه ای، شیشه هوشمند، شیشه شب تاب، شیشه های شفاف ساختمانی و بسیاری محصولات دیگر می باشند که در طرح های متنوع و زیبا قابل اجرا هستند.

همچنین برای هرکدام از محصولات می توانید از شیشه های رنگی، مطابق سلیقه خود و کاربرد آن، برای داشتن طرحی خاص استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای تترا فرم با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب، با نصب سریع و آسان فضای مورد نظر شما را به بخش های متعددی تفکیک می کند. برای خرید پارتیشن شیشه ای و همچنین سایر سازه های شیشه ای می توانید از مشاوران شرکت تترافرم کمک بگیرید و محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

شیشه های رنگی و انواع آن

شیشه رنگی با استفاده از سه متریال اصلی شیشه، رنگ و لمینت، و در انواع شیشه های تخت یا فلوت معمولی، شیشه های کلیر و شیشه های سوپرکلییر و شیشه کریستال تولید می شوند. رنگ های به کار رفته در ساخت شیشه های رنگی کوره ای بسیار متنوع و همگی بر پایه آب هستند.

لمینت به کار رفته در شیشه های رنگی در واقع از ریزش شیشه بعد از شکستن جلوگیری می کند و از جنس فایبر گلاس می باشد.

سخن پایانی

طراحی مناسب و زیبای فضای کاری تأثیر بسیار زیادی در آسایش و رفاه کارکنان و همچنین جلب نظر مشتریان دارد. از المان های مدرنی که در طراحی فضاهای تجاری و همچنین منازل مسکونی و ساختمان های لوکس استفاده می شود پارتیشن شیشه ای است. پارتیشن های شیشه ای به دلیل ظاهر شیک و جذاب، قیمت مناسب، نصب سریع و راحت، و عایق مناسب صدا و سرما و گرما بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از ویژگی های دیگر پارتیشن شیشه ای امکان چاپ طرح دلخواه بر روی آن است که می توانید فضایی خلاقانه تر ایجاد کنید یا لوگو و برند شرکت خود را قرار دهید.

فروش پارتیشن شیشه ای در تهران توسط شرکت تترافرم ۰۲۱۲۲۹۵۷۱۲۷صورت می گیرد که از معتبرترین شرکت ها در این زمینه می باشد. شرکت تترافرم با داشتن سابقه ای طولانی در تولید محصولات متنوع و با کیفیت و همچنین رضایت بالای مشتریان، پاسخگوی نیازهای شما در هر زمینه ای می باشد. این شرکت با بررسی فضای مورد نظر شما توسط تیم متخصص و مشاوره های حرفه ای، مناسب ترین محصول را ارائه می دهد و محیط کاری شما را جذاب تر و به روز تر می کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید