روغن خراطین می‌تواند جایگزین تزریق ژل و فیلر باشد، فقط در صورتیکه راه درست استفاده از آن را بدانید.

روغن خراطین یا تزریق ژل و فیلر؟

البته نمی‌توان از روغن خراطین انتظار داشت که درست مانند تزریق فیلر و ژل حجم اندام‌ها را در مدت زمان کوتاه دو برابر کند. اما طبیعی بودن و خواصی که روغن خراطین برای پوست دارد، آن را حتی از ژل و فیلر نیز به گزینه بهتری تبدیل می‌کند. برای اینکه از همه خواص روغن خراطین بهره‌مند شوید، لازم است پاراگراف‌های بعدی را با دقت بخوانید.

روغن خراطین دقیقا چیست و چه خواصی دارد؟

روغن خراطین اصل و خالص روغنی است که از یک نوع کرم خاکی قرمز استخراج می‌شود. در این فرایند کرم خاکی قرمز را در معرض آفتاب خشک کرده و سپس در یک روغن پایه مانند روغن زیتون یا روغن کنجد می‌خیسانند. بعد از مدتی کرم‌های خاکی قرمز در روغن پایه حل شده و یک روغن یکدست به دست می‌آید. این کرم خاکی ایزینیا فتیدا نام دارد و بیشتر از ۶۲ درصد بدنش را پروتئین و اسیدهای آمینه ضروری تشکیل می‌دهد.

روغن استخراج شده از ایزینیا فتیدا حاوی الانتئین، لینولئیک اسید، هگزادکالوئیک اسید، امگا ۶، امگا ۳، ویتامین E و ۱۸ نوع اسیدآمینه ضروری است. روغن خراطین اصل زیما نمونه خالص این محصول است که همه این مواد موثر را در خود دارد.

روغن خراطین چه کاربردی در زیبایی و سلامتی دارد؟

خواص روغن خراطین برای زیبایی و سلامت پوست و اندام‌های بدن عبارتند از:

افزایش حجم اندام‌ها:

روغن خراطین به دلیل وجود الانتئین دارای خاصیت حجم‌دهندگی است. الانتئین حجم اندام‌ها را به طور طبیعی افزایش می‌دهد. به همین دلیل یکی از کاربردهای روغن خراطین افزایش حجم لب، گونه، سینه و باسن است. به علاوه آقایان برای افزایش حجم اندام تناسلی و برطرف کردن مشکلات زناشویی از روغن خراطین استفاده می‌کنند.

روغن خراطین یا تزریق ژل و فیلر؟

افزایش جریان خون:

این روغن با افزایش جریان خون در سلول‌های پوستی، باعث می‌شود کلاژن‌سازی با قدرت بیشتری انجام گیرد. همچنین افزایش جریان خون در سلول‌های پوستی به معنی دسترسی این سلول‌ها به اکسیژن و مواد مغذی بیشتر است. بنابراین علاوه برکلاژن‌سازی، عمده فعالیت‌های طبیعی و حیاتی سلول‌های پوستی روند بهتری خواهد داشت. درضمن افزایش جریان گردش خون، روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد.

برطرف کردن چین و چروک و خطوط ریز صورت و گردن:

روغن خراطین با خاصیت پرکنندگی خود، چین و چروک سطحی و خطوط ریز صورت و گردن را محو می‌کند. این روغن به خصوص برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و یا در شروع ایجاد خطوط ریز بسیار مفید خواهد بود.

رفع شلی و افتادگی پوست:

یک کاربرد مهم روغن خراطین، سفت کردن پوست و همچنین لیفت طبیعی آن است. لیفت گونه و لب و همچنین لیفت سینه و باسن بوسیله روغن خراطین امکان‌پذیر است. همچنین این روغن شلی گردن و صورت و یا هر بخش دیگر از بدن را به مرور زمان کم و کمتر می‌کند.

جوانسازی پوست:

بسیاری از لوسیون‌ها و محصولات جوان کننده پوست حاوی روغن خراطین هستند. دلیل این کاربرد تاثیری است که روغن خراطین بر روی پوست دارد. این محصول چین و چروک و افتادگی پوست را به مرور زمان محو می‌کند. همچنین کلاژن سازی و انعطاف‌پذیری پوست با وجود این محصول بهبود پیدا می‌کند. پوستی که مدام بوسیله روغن خراطین تغذیه می‌شود، ظاهر جوان، شاداب و باطراوت دارد.

بهبود حجم و ظاهر عضلات ورزشکاران:

بسیاری از ورزشکاران برای افزایش حجم و فرم دهی به عضلات خود از این روغن استفاده می‌کنند. به علاوه بافت روغنی این محصول ظاهر خوبی به عضلات و پوست بدن ورزشکاران می‌دهد.

روغن خراطین یا تزریق ژل و فیلر؟

تغذیه و آبرسانی پوست:

انواع عناصر و املاح معدنی و همچنین ویتامین‌های موجود در روغن خراطین برای پوست نقش آبرسان و ماده مغذی را بازی می‌کند. به همین دلیل استفاده از این روغن پوست شما را نرم و لطیف می‌کند.

پر کردن صورت:

برای کسانی که با بالا رفتن سن یا انواع رژیم‌های غذایی صورتشان تحلیل رفته است، این روغن بسیار مناسب است. کافی است این روغن را به صورت منظم بر روی صورت خود ماساژ دهید تا لاغری آن برطرف شده و پرتر به نظر برسد. این یکی از مهم‌ترین اثرات زیبایی روغن خراطین بر روی صورت است که مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

تفاوت روغن خراطین با تزریق ژل و فیلر در چیست؟

روغن خراطین یک محصول طبیعی است و مسلما نمی‌تواند همپای روش‌های غیرطبیعی اثر بگذارد. اما استفاده مداوم و منظم از این محصول تغییرات قابل لمسی ایجاد می‌کند. تفاوت روغن خراطین با تزریق ژل و فیلر عبارتند از:

  • روغن خراطین هیچگونه خطر یا آسیبی برای سلامت و زیبایی شما نخواهد داشت. همانطور که حتما می‌دانید گاهی تزریق ژل و فیلر نتیجه عکس می‌دهد و کاربر از نتیجه کاملا ناراضی است. حتی خیلی از اوقات فردی که تزریق ژل یا فیلر داشته است، مجبور به تخلیه آن خواهد شد. روغن خراطین هیچکدام از این مشکلات را به دنبال ندارد.
  • استفاده از روغن برای افزایش حجم، لیفت و فرم‌دهی اندام‌های مختلف بدن، به میزان قابل توجهی از تزریق ژل و فیلر ارزان‌قیمت‌تر است. تزریق ژل و فیلر بسیار گرانقیمت بوده و به طور مداوم نیاز به تمدید دارد.
  • ماندگاری نتایج روغن‌تراپی اگر به صورت منظم و با پیگیری انجام شود، بیشتر از تزریق ژل است. همانطور که اثربخشی روش‌های طبیعی به زمان نیاز دارد، از بین رفتن اثرات آن نیز زمان‌ می‌برد.
  • نتایج تزریق ژل و فیلر گاهی مصنوعی است و ظاهر ناخوشایندی به شما می‌دهد. اما روغن‌تراپی اندام‌های شما را کاملا طبیعی تغییر می‌دهد.

روش استفاده از روغن خراطین

برای اینکه اثرگذاری روغن خراطین به نهایت خود برسد، اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برای اینکه از عدم حساسیت خود نسبت به روغن خراطین مطمئن شوید، مقداری از آن را روی پوست آرنجتان قرار دهید. یک ساعت صبر کنید. اگر هیچ اثری از قرمزی، خارش، سوزش، التهاب و تاول در پوستتان مشاهده نکردید، با خیال راحت از آن استفاده کنید. اما اگر هر کدام از این عوارض بروز پیدا کرد، به احتمال زیاد به روغن خراطین حساسیت دارید.
  • حالا که از عدم حساسیت خود به روغن خراطین مطمئن شدید، باید اندام مورد نظر را با دقت بشویید.
  • در مرحله بعد اندام تحت درمان را خشک کنید.
  • حالا به مدت پنج دقیقه اندام‌ موردنظر را ماساژ دهید. ماساژ اندام مورد نظر باعث گرم شدن و جذب بهتر روغن می‌شود.
  • در این مرحله بسته به اندازه اندام تحت درمان، چند قطره روغن خراطین بر روی آن قرار دهید.
  • حالا به مدت ده تا پانزده دقیقه روغن خراطین را بر روی اندام موردنظر ماساژ دهید.
  • این کار را حداقل سه تا پنج بار در هفته تکرار کنید.
  • دقت کنید که عدم استفاده منظم از هر محصول طبیعی به معنای از دست رفتن انرژی، وقت و هزینه‌ای است که در این راه صرف کرده‌اید.

شرط اثر بخشی روغن خراطین

شرط اثربخشی این روغن و هر محصول طبیعی دیگر، خالص و بکر بودن آن است. از طرفی به دلیل استقبال از این روغن، نمونه‌های تقلبی در بازار فراوان است.

روغن خراطین اصل زیما یک نمونه خالص و بکر از این محصول است که همه خواص مورد انتظار را در خود دارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که این روغن را تهیه کرده و شروع به استفاده از آن کنید. بعد از گذشت دو تا سه هفته تغییرات معناداری در کیفیت، سلامت و زیبایی پوست و اندام خود مشاهده خواهید کرد که شما را نسبت به استفاده منظم از این محصول ترغیب خواهد کرد.

منبع: Zimalab

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید