پایتخت اسپانیا شهر مادرید است که بزرگ‌ترین شهر آن نیز به‌حساب می‌آید. شهر مادرید با جمعیتی بیش‌تر از سه میلیون نفر یکی از سه شهر بزرگ اتحادیه اروپا است.

بهترین هتل های مادرید با قیمت مناسب

نکته بسیار جالب درمورد این شهر حفظ ساختار و شکل محله‌های قدیمی آن است. این شهر با وجود رفت‌وآمدهای زیاد و داشتن سومین شبکه بزرگ مترو در اروپا توانسته این خصیصه را به‌شکل زیبایی حفظ کند. این شهر کنار راه‌های ریلی بسیار خوب خود از فرودگاه‌های داخلی و خارجی نیز بهره‌مند است. کنار این راه‌های حمل‌ونقل سیستم اتوبوس، تراموا و مونوریل نیز در آن فعالیت می‌کند.

قدیمی‌ترین اطلاعات مربوط به شهر مادرید، به سده نهم میلادی برمی‌گردد. در این شهر برخلاف بعضی دیگر از شهرها مثل بارسلونا و والنسیا آثاری از دوران رومی‌ها یافت نشده است. دلیل این موضوع شاید نداشتن سواحل دریایی و در مسیر دیگر شهرها نبودن آن باشد. دیدنی‌های شهر نیز از زمانه‌های گذشته در آن وجود دارند و علاقه‌مندان خود را از سراسر جهان به آن‌جا جذب می‌کنند.

اگر اهل سفر هستید و قبلا در هتل در فرانسه یا هتل در ایتالیا رم اقامت داشته اید، قطعا شهر مادرید می‌تواند یکی از انتخاب‌های منحصربه‌فرد شما باشد. اگر هم علاقه به فوتبال حرفه‌ای داشته باشید، با نام‌ تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید آشنایی کامل دارید. یکی از لازمه‌های یک سفر خوب رزرو و دراختیار داشتن محل اقامتی مناسب است. اقامت در یک هتل یا استراحت‌گاه خوب می‌تواند کیفیت سفر شما را چند برابر کند و لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای شما به‌ارمغان آورد. پس اگر قصد سفر به مادرید را دارید، بعد از مشخص‌کردن زمان سفر خود به فکر رزرو هتل مادرید باشید.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل های مادرید را نام برده و کمی بررسی کنیم. اگر تصمیم خود را برای سفر به مادرید گرفته‌اید، توصیه می‌کنم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

هتل ورتیسه روم‌ اسپیس (Vértice Roomspace)

هتل سه ستاره ورتتیسه روم اسپیس با موقعیت مکانی خوب و امکاناتی که دارد، مورداستقبال بسیاری از مسافران واقع شده است. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل با مکان‌هایی مثل میدان اصلی مادرید، پارک رتیرو یا موزه دل پرادو فاصله‌ای کم‌تر از ۱۰ کیلومتر دارد که با استفاده از مترو می‌توانید به‌راحتی به مقاصد خود سفر کنید. این هتل با ۱۸۷ اتاق، آماده پذیرایی از مهمانان است. در هر اتاق اینترنت بی‌سیم، تراس، سرویس روزانه اتاق و سیستم تهویه مناسب برای راحتی ساکنان وجود دارد. اگر هم اهل ورزش باشید، می‌توانید از سالن تناسب اندام هتل استفاده کنید. کارمندان هتل می‌توانند به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی صحبت کنند.

هاستل مادرید سول (Hostal Madrid Sol)

این هتل با موقعیت مکانی عالی خود درمیان سایر هتل های مادرید مقصد بسیاری از مسافران است. فاصله هاستل تا میدان اصلی مادرید به‌اندازه چندین قدم است و شما می‌توانید در زمانی کم‌تر از پنج دقیقه خود را به آن‌جا برسانید. با وجود یک ستاره بودن شما می‌توانید از تمیزی و طراحی خوب هتل لذت ببرید و از مدت اقامت خود در یکی از ۱۰ اتاق آن خاطراتی به‌یادماندنی داشته باشید. اگر حیوان خانگی خود را در سفر همراه دارید باید بدانید که ورود حیوانات خانگی به این هاستل ممنوع است.

هتل ایبیس مادرید کاله آلکالا (Ibis Madrid Calle Alcalá)

اگر ‌دنبال رزرو هتل مادرید در نقطه‌ای آرام و دور از هیاهوی شهر هستید، می‌توانید هتل ایبیس مادرید را انتخاب کنید. این هتل سه ستاره که با حدود ۱۲۸ اتاق آماده پذیرایی از مهمانان خود است، یکی از هتل‌های اقتصادی و درعین حال با کیفیت مادرید به‌شمار می‌آید. در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز است ولی برای ورود باید مبلغی را به‌عنوان اضافه‌بها پرداخت کنید.

بهترین هتل های مادرید با قیمت مناسب

هتل باراخاس پلازا (Hotel Barajas Plaza)

درمیان هتل های مادرید اگر ‌دنبال هتلی با امکانات خوب و اقتصادی هستید، پیشنهاد می‌شود حتما هتل باراخاس پلازا را بررسی کنید. این هتل در فاصله‌ای حدودا ۱۳ کیلومتری تا میدان اصلی شهر قرار دارد. هتل سه ستاره بوده و ۲۹ اتاق زیبا برای اقامت مهمانان خود درنظر گرفته است. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل این است که برای افراد ناتوان جسمی امکانات ویژه‌ای فراهم می‌کند. پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، رستوران و خدمات فتوکپی هم بخشی از امکانات و خدمات این هتل هستند. تمیزی و زیبایی هتل نظر هر فرد سخت‌گیری را به خود جلب می‌کند و رفتار خوب کارمندان اقامتی خاطره‌انگیز را برای مسافران آن رقم می‌زند.

در شهر مادرید هتل‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید در بین انتخاب‌های خود برای بررسی داشته باشید. تعدادی از این هتل‌ها عبارت‌ هستند از:

  • هاستل امیلیو باراخاس (Hostal Emilio Barajas)
  • هاستل نومانسیا (Hostal Numancia)
  • هاستل ام اچ فوئنکارال (Hostal MH Fuencarral)
  • هتل اربن سی آتوچا ۱۱۳ (Urban Sea Hotel Atocha ۱۱۳)
  • هتل پانسیون آدکو (Pensión Adeco)
  • هاستل لا ورا (Hostal La Vera)
  • هتل کابالرو ارانته (Caballero Errante)

کلام آخر

اگر قصد یک مسافرت رؤیایی به شهری اروپایی را دارید، مادرید می‌تواند یکی از مقاصدی باشد که می‌توان به آن فکر کرد. بخش مهمی از سفر شما، هتلی است که در آن اقامت دارید. به‌غیر از زمان استراحت خود هتل، زیبایی آن و رفتار کارکنان آن می‌توانند سفر شما را متحول کنند. پس یکی از مهم‌ترین کارهای شما بعد از مشخص‌شدن زمان سفرتان، رزرو هتل مادرید است. برای این موضوع حتما تحقیق و متناسب با نیازهای خود هتلی را انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم تعدادی از هتل‌های اقتصادی مادرید را به شما معرفی کنیم. حتما از این اطلاعات در انتخاب خود استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید