سورنا ستاری که معاون علمی و فناوری دولت ابراهیم رئیسی بود استعفا داد و روح الله دهقانی فیروز آبادی به عنوان جایگزین او معرفی شد.

جایگزین سورنا ستاری مشخص شد / معاون علمی و فناوری جدید دولت رئیسی کیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس جهاد دانشگاهی با حکم ابراهیم رئیسی، معاون علمی رئیس جمهور و جایگزین سورنا ستاری شد.

روح الله دهقانی فیروز آبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رییس جمهور منصوب شد.

در متن این نامه قید شده است: «جناب آقای دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت فعلی، به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردمداری"، "پاکدستی" ، "فساد ستیزی"، "قانونمنداری"، مفاد عهدنامه دولت مردمی" با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

توفیق و سربلندی آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله از خداوند متعال مسالت می‌نمایم."

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید