۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 55388921

در دیدار رئال مادرید در برابر اتلتیکو مادرید، رودریگو، ستاره جوان برزیلی، با به ثمر رساندن یک گل تیمش را به پیروزی در این مصاف کشاند و خوش درخشید.

هیچ‌کس جایگزین بنزما نمی‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از الموندو، رودریگو، ستاره جوان برزیلی رئال مادرید در دیدار برابر اتلتیکو مادرید درخشید و گل نخست تیمش را به زیبایی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه دو بر یک پیروز این بازی شود و به صدر جدول رده‌بندی برگردد.

او بعد از بازی گفت: از بازی و پیروزی خوشحال هستم. داربی‌ها همواره خاص و جذاب هستند. از عملکرد خودم بسیار راضی هستم و خوشحالم که در کسب این پیروزی نقش داشتم.

این بازیکن جوان برزیلی ادامه داد: من همواره به خودم اعتماد دارم. تنها چیزی که تغییر کرده است این است که نسبت به فصل‌های قبل گل‌های بیش‌تری به ثمر رسانده‌ام. من فصل جاری را با گلزنی آغاز کردم و این باعث شد تا شرایط بهتر شود.

او درباره جایگزینی بنزما گفت: به نظرم جایگزینی بنزما غیرممکن است با این حال تلاش خود را می‌کنم. سبک بازی من با بنزما متفاوت است اما تلاش می‌کنم تا بازی به بازی بهتر شوم. ما در همه بازی‌های خود در فصل جاری به پیروزی دست پیدا کرده‌ایم و این بسیار خوشحال کننده است. امیدوارم که بعد از تعطیلی لیگ بازهم به روند پیروزی خود ادامه دهیم.

رئال مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۸ امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت این درحالی است که اتلتیکو مادرید با ۱۰ امتیاز در رده هفتم جای دارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید