۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 55388887

تاریخ و فرهنگ منحصربه‌فرد آن باعث شده است که بسیاری از گردشگران در نیجریه از آن دیدن کنند.

مکان های گردشگری نیجریه

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: نیجریه یکی از سریع‌ترین مناطق شهری در حال رشد در جهان است. نیجریه جایی است که میتوانید برای مشاهده سبک زندگی محلی در واقعیترین شکل آن سفر کنید. از جزیره ویکتوریا در لاگوس گرفته تا مجتمع ریاست‌جمهوری در ابوجا و باغ‌های ایبادان، تجربیات بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید در این کشور کسب کنید. نیجریه دارای غذاهای اصیلی است که دنیای کاملا جدیدی از طعم‌ها را آشکار میکنند. در ادامه فهرستی از بهترین مکان‌های دیدنی در نیجریه را برای کمک به شما در برنامه‌ریزی لذت‌بخش‌ترین سفر ممکن به این کشور آماده کرده‌ایم.

لاگوس

مکان های گردشگری نیجریه

این شهر شلوغ همچنین یکی از بزرگترین شهرهای نیجریه است. این مکان که در نزدیکی ساحل اقیانوس اطلس واقع شده است، مکانی عالی برای لذت بردن از گشت و گذار و تورهای تاریخی است. پایتخت تجاری یکی از پرجمعیت‌ترین مکان‌هایی است که در آن همه چیز از رستوران‌ها و اقامت‌های مجلل را خواهید یافت.

ابوجا

مکان های گردشگری نیجریه

در سال ۱۹۹۱، ابوجا به پایتخت نیجریه تبدیل شد و تحولی اساسی از نظر گردشگری پیدا کرد. برای شروع سفر خود در این مقصد، به پارک هزاره ابوجا بروید و به موزه ارز بانک مرکزی نیجریه بروید تا درباره نحوه عملکرد اقتصاد اینجا برای نسل‌ها بیشتر بدانید. اگر بهترین جاذبههای گردشگری ابوجا را جستجو کنید، گزینههای بی‌پایانی وجود دارد که میتوانید کشف کنید. از بازار اصلی ووس دیدن کنید، جایی که می‌توانید برخی از غذاهای کنار خیابان را امتحان کنید و فراموش نکنید که یک تابلوی چوبی را به عنوان یادگاری از سفر خود تهیه کنید.

پورت هارکورت

مکان های گردشگری نیجریه

این شهر بندری بزرگ، یکی از شلوغ‌ترین شهرهای نیجریه و پایتخت ایالت ریورز است که در آن خلیج با صنعت نفت و دیگ ذوب ایجاو، ایکوره و مردم انگلیسی زبان در حال شکوفایی است. برای گشت و گذار در سواحل شنی طبیعی و کاوش در حومه شهر که اکثر جوامع آن را خانه خود مینامند، وقت بگذارید. این مکان همچنین یکی از برترین جاذبههای گردشگری در نیجریه است.

شهر بنین

مکان های گردشگری نیجریه

شهر بنین مرکز ایالت ادو است. این شهر یکی از قدیمیترین شهرهای کشور است که قدمت آن به دوران پیش از استعمار باز میگردد. تاریخ و فرهنگ منحصربه‌فرد آن باعث شده است که بسیاری از گردشگران در نیجریه از آن دیدن کنند.

این شهر همچنین به دلیل مجسمههای برنزی و هنرها و صنایع دستی مختلف، که برخی از آنها در حال حاضر در موزه های مختلف در سراسر جهان به نمایش درآمده، محبوب است.

از مهمترین جاذبههای شهر بنین میتوان به کاخ سلطنتی اوبا بنین، کاخ اوگیامن، پارک ملی اوکومو، خیابان ایگون، جشنواره ایگ و موزه ملی اشاره کرد.

شهر بنین نیز مکانی عالی برای غذاخوریهاست. می‌توانید غذاهای لذیذ محلی مختلف، مانند سوپ یام کوبیده و سوپ اوگبونو را در بازارهای مواد غذایی، رستوران‌ها و فروشندگان در سراسر شهر امتحان کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید