۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
کد خبر: 55388879

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: تیم استقلال با توجه به مهره‌هایی که دارد در هر شرایطی مدعی قهرمانی است.

استقلال می تواند قهرمان شود
به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، علیرضا اکبرپور درباره عملکرد استقلال در شش هفته رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال قبل از حضور ساپینتو اقدام به یارگیری کرد و خود مربی پرتغالی نیز از شرایط فوتبال ایران بدور بود به همین دلیل ساپینتو زمان لازم داشت تا شناخت خوبی از تیمش و فوتبال ایران داشته باشد.

وی افزود: با گذشت چند هفته کم کم شناخت ساپینتو از فوتبال ایران بیشتر شد و در هفته ششم نیز تا حدودی این مربی پرتغالی استراتژی خودش را تیم را می‌داند. فکر می‌کنم ساپینتو ترکیب تیم را شناخته است و بعد از وقفه لیگ برتر تیم را هجومی و بدون تغییرات روانه مسابقات خواهد کرد.

اکبرپور در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال در هر شرایطی مدعی قهرمانی است و در بازی مقابل نساجی مازندران نیز نشان داد که توانایی قهرمانی مجدد در لیگ برتر را دارد و با توجه به مهره‌هایی که در تیم وجود دارد، آبی پوشان می‌توانند ۳ امتیاز را در صدر جدول جبران کنند و صدر نشین شوند.

مهاجم اسبق آبی پوشان در مورد ساپینتو توضیح داد: همانطور که گفتم ساپینتو مربی خونگرمی است و در نیمه مربیان نشان داده که حریف را به خوبی آنالیز می‌کند. او در این وقفه لیگ برتر نقاط ضعف تیم را بر طرف خواهد کرد تا استقلال در شرایط خوبی به میدان برود. من ساپینتو را یک مربی کاربلد و فنی می‌دانم و مطمئن هستم با استقلال موفق خواهد شد.

اکبرپور در پایان به لیست جدید کی روش و خط خوردن دو مهاجم استقلال اشاره کرد و گفت: گرچه مربیگری سلیقه‌ای است و باید به نظر کی روش احترام گذاشت، ولی قایدی و محبی جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستند و نباید کی روش به سادگی از توانایی‌های قایدی و محبی می‌گذشت. این دو بازیکن می‌توانند در جام جهانی به تیم ملی کمک کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید