در ویدیو زیر شاهد تصاویر ناراحت کننده از حمله ناگهانی ۲۲ شیر گرسنه به دو گاو نگون بخت در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی خواهید بود.

ویدیو غم انگیز از حمله گروهی ۲۲ شیر گرسنه به ۲ گاو!

به گزارش سلام نو، شیرها حدود ۲ ساعت طول کشید تا این گاومیش را به زمین بزنند و اگرچه این یک اتفاق طبیعی در اکوسیستم است اما ناله‌های این حیوان کمی تماشا را دشوار می‌کرد. سرانجام وقتی نفس آخرش را کشید شیرها شروع به خوردن کردند.

در رویدادی دراماتیک در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ۲ گاومیش در دام ۲۲ شیر گرفتار شدند.گرت ون روین راهنمای میدانی بسیار خوش شانس بود که شاهد این اتفاق بود و توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

گاومیش شیر

او می‌گوید: خوردن صبحانه را تمام کرده بودیم و در حال رانندگی بودیم، که صدای پریشانی یک گاومیش را شنیدیم که در آن سوی رودخانه سند از کمپ اصلی مالامالا به گوش می‌رسید. با مهمانانم تماس گرفتم و از آن‌ها پرسیدم که آیا علاقه‌مند هستند برای تماشای این صحنه بیرون بروند که آن‌ها بسیار مشتاق بودند.

بیش از ۵ دقیقه طول نکشید تا به محلی رسیدیم که ۲۲ شیر در حال شکار یک گاومیش نر بالغ بودند. ما پر از آدرنالین بودیم و غرق در اتفاقاتی که پیش رویمان در حال رخ دادن بود.

گاومیش در چنگال شیر

شیرها حدود ۲ ساعت طول کشید تا این گاومیش را به زمین بزنند و اگرچه این یک اتفاق طبیعی در اکوسیستم است، اما ناله‌های این حیوان کمی تماشا را دشوار می‌کرد. سرانجام وقتی نفس آخرش را کشید شیرها شروع به خوردن کردند.

هجوم شیر به گاومیش

به زودی پس از مرگ بوفالو ، گله‌ای از فیل‌ها به محل نزدیک شدند و از منظره‌ای که در مقابلشان بود راضی نبودند. آن‌ها به بوی مرگ و شیرها واکنش نشان دادند و سعی کردند شیرها را از لاشه دور کنند. شیرها ابتدا تسلیم شدند، اما یکی از نرهای بالغ تصمیم گرفت به سمت فیل‌ها حمله کند و آن‌ها را غافلگیر کرد.

حمله شیرها

فیل ها برای مدتی طولانی‌تر در منطقه چرخیدند و ظاهراً تصمیم می‌گرفتند که چه کاری انجام دهند. آن‌ها سرانجام به سمت پایین رودخانه حرکت کردند. شیرها برای یک روز و نیم بعد از گاومیش تغذیه کردند.

حمله به گاومیش

اگرچه این تعامل روزانه در پارک ملی کروگر بزرگ رخ می‌دهد، دسترسی به دیدن این صحنه‌ها نسبتاً نادر است. خوشبختانه من این شانس را داشتم که شاهد چنین صحنه‌ای باشم.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید