مجلس شورای اسلامی به پرونده مهسا امینی ورود کرد و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ماموریت بررسی این حادثه را به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها داد.

مجلس مستندات پرونده فوت مهسا امینی را دریافت کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه مجلس مستندات پرونده فوت مهسا امینی را دریافت کرده، گفت: این پرونده از امروز در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی می‌شود.

در پی فوت مهسا امینی، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ماموریت داد تا تمامی ابعاد این ماجرا را با قید فوریت و دقت بررسی کند.

بر همین اساس، محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، در تشریح روند اقدامات صورت گرفته توسط این کمیسیون اظهار داشت: پس از دستور رئیس مجلس مبنی بر رسیدگی کمیسیون امور داخلی مجلس به پرونده فوت مهسا امینی، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان مجلس و همچنین یک نفر از حقوقدانان قضایی و کارشناسان حوزه نظارت جهت رسیدگی به این پرونده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ما گزارش اولیه را از ناجا دریافت کردیم و در آن مطلبی دال بر ضرب و شتم وجود نداشت، گفت: این کمیته از امروز با حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی به صورت میدانی بررسی دقیق خود را در رابطه با پرونده فوت مهسا امینی آغاز می‌کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه امیدواریم هرچه زودتر ابعاد دقیق مختلف از پرونده فوت مهسا امینی مشخص شود؛ تصریح کرد: از طریق مجاری قانونی مستندات لازم دریافت شده است و ان‌شاالله گزارش مربوطه را پس از جمع‌بندی دقیق به صحن مجلس ارائه خواهیم کرد.

گزارش پزشکی قانونی ضرب و شتم مهسا امینی را تائید نمی‌کند

جوکار در رابطه با انتشار اخبار غیر واقعی در مورد ضرب و شتم مرحومه مهسا امینی توسط ضد انقلاب و برخی جریان‌های داخلی گفت: اخبار منتشر شده و همچنین گزارش پزشکی قانونی، ضرب و شتم مهسا امینی تائید نمی‌کند.

وی افزود: مسلم است ضدانقلاب و برخی از جریان‌های داخلی که امروز از سوی دشمنان مامور هستند، در صدد این هستند تا به گونه‌ای این ماجرا را روایت کنند که فضای جامعه متشنج شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه اخباری که در رابطه با ضرب و شتم مهسا امینی منتشر شده، صحت ندارد گفت: مجلس شورای اسلامی یقیناً با کمال بی‌طرفی این پرونده را بررسی کرده و گزارش آن را به مردم و ملت عزیز ایران ارائه خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید