سازمان هواشناسی در گزارش امروز خود ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ از بارش باران در نقاط مختلف کشور خبر داد و اعلام کرد: برای ۳ استان خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

گزارش هواشناسی ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / کدام استان‌ها بارانی می‌شوند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در نقاط مختلف کشور و خیزش گردوخاک در کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: طی پنج روز آینده به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت وقوع بارش پراکنده در ارتفاعات شمال و شرق فارس نیز دور از انتظار نیست.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ساعات بعدازظهر یکشنبه و دوشنبه ( ۲۷ و ۲۸ شهریورماه) در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای و از امروز تا سه‌شنبه ( ۲۹ شهریورماه) در شمال آن وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در ارتفاعات تهران و مازندران نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان افزود: در ساعات بعدازظهر سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۹ و ۳۰ شهریورماه) در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران وضع هوا بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنج‌شنبه ( ۳۱ شهریورماه) در شمال آذربایجان شرقی، برخی مناطق آذربایجان غربی و اردبیل نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید گاهی با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان شرق تنگه هرمز امروز مواج است.

پیش بینی وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۸ شهریور) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و دربعد ازاظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۲۹ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ شهریورماه) اهواز با دمای ۴۳ و ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید