۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
کد خبر: 55388692

طلسم مدال طلای کشتی قهرمانی جهان برای ایران شکسته شد و کامران قاسم‌پور کشتی گیر ایرانی موفق به کسب طلای مسابقات شد.

کامران قاسم‌پور طلا گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سومین روز مسابقات کشتی قهرمانی جهان در رشته آزاد از امروز (شنبه ۲۶ شهریور) در صربستان پیگیری شده و ۵ نماینده ایران به روی تشک می‌روند.

شب گذشته در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، کامران قاسم‌پور در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم به مصاف ادلان ویسخانوف از فرانسه رفت.

قهرمان ایرانی جهان در سه دقیقه اول کار را با نتیجه ۱۰ بر صفر تمام کرد. او در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف احمد باتایف، نایب‌قهرمان اروپا از بلغارستان رفت. آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران باز هم قدرتمند ظاهر شد و ۷ بر صفر ۲ به پیروزی رسید.

کامران قاسم‌پور در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید. او حریف جی‌دن کاکس، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در فینال شد.

آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان که سال گذشته در اسلو مدال طلا را کسب کرد برای دفاع از عنوان قهرمانی به مصاف کاکس رفت. او بالاخره توانست از سد دستان قدرتمند حریف آمریکایی عبور کند و ۲ امتیاز بگیرد.

در وقت دوم، صورت قاسم‌پور آسیب دید، اما خوشبختانه او با مداوا توسط کادر پزشکی و البته بانداژ توانست به کشتی ادامه دهد. در فاصله یک دقیقه مانده به پایان کشتی، کاکس قصد اجرای فن داشت که داور اعلام خطا کرد؛ تصمیمی که عصبانیت کشتی‌گیر آمریکایی را به دنبال داشت.

در نهایت قاسم‌پور با مدیریت کشتی توانست حریف پرقدرت خود را شکست دهد، قهرمان شود و طلسم مدال طلا را بشکند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید