در روز سوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، دومین برنز ایران در بلگراد به نام یونس امامی رقم خورد.

یونس امامی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان مدال گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، یونس امامی که سال ۲۰۱۹ در وزن غیرالمپیکی صاحب نشان برنز دنیا شده بود، در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهانی در بلگراد باز هم مدال برنز گرفت.

یونس امامی که در دور مقدماتی وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا و آرمان آندروسی از استونی را با امتیاز عالی شکست داده بود، در یک‌چهارم نهایی ۸ بر ۴ توران بایراموف از آذربایجان را مغلوب کرد تا در نیمه‌نهایی مقابل کایل دِیک کشتی‌گیر سرشناس و عنوان‌دار آمریکایی برسد.

او درحالیکه مبارزه پایاپایی با حریف آمریکایی‌اش داشت، ۲ بر ۲ مغلوب این حریف شد تا فینال را از دست بدهد. امامی که سال ۲۰۱۹ صاحب نشان برنز جهان در وزن ۷۰ کیلوگرم شده بود، در مبارزه رده‌بندی ساگار جاگلان از هند را در پیش داشت و برنز گرفت.

او در تایم اول دو امتیاز از حریف هندی گرفت و در وقت دوم هم باز بهتر و هوشیارتر از جاگلان کشتی گرفت و امتیازات خود را افزایش داد. مبارزه دو کشتی‌گیر با نتیجه ۶ بر صفر به سود یونس امامی تمام شد.

تیم کشورمان شب گذشته هم با محمد نخودی و حسن یزدانی در ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم و با امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم صاحب دو مدال نقره و یک برنز شده بود.

ایران فردا هم دو نماینده در فینال و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید