سرهنگ حبیب رازدار جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از قتل یک دختر بچه خاشی در تیراندازی افراد ناشناس خبر داد.

یک کودک در سیستان و بلوچستان به قتل رسید + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه قتل دختربچه خاشی در پی اصابت گلوله سلاح کلاش، گفت: دستگیری عوامل حادثه با قید فوریت در دستور کار پلیس است.

سرهنگ حبیب رازدار اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل مسلحانه در پشت کوه روستای دوربن و فوت یک دختر بچه در این حادثه، بلافاصله ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل و برابر تحقیقات میدانی و اظهارات خانواده مقتول مشخص شد که یک پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با چند سرنشین که سر و صورتشان بسته بود با اسلحه کلاش یک خانواده را که با خودروی پژو از روستای دوربن در حال حرکت به سمت خاش بودند را مورد تیراندازی قرار داده و بلافاصله از محل متواری شدند. 

فرمانده انتظامی خاش خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری عوامل این حادثه و روشن شدن مساله از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار پلیس آگاهی است.

وی با بیان اینکه جزئیات این حادثه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: درگیری و سرقت‌های مسلحانه خط قرمز پلیس است و شهروندان بدانند که با عاملان این حادثه برخورد جدی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید