با ما همراه باشید تا درباره بهترین جاذبه‌های گردشگری در آسیا که باید حتما به آن سفر کنید صحبت کنیم.

بهترین مقاصد گردشگری آسیا که باید به آن سفر کنید

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: وقتی صحبت از سفر و جاذبه‌های گردشگری در دنیا می‌شود، آسیا قاره‌ای بزرگ با جاذبه‌های گردشگری فراوان، که هر قوم و ملیتی در آن پیدا می‌شود، بهترین گزینه برای سفر است. وجود معابد، جزایر زیبا و بکر، آثار باستانی و فرهنگ غنی چند صد هزار ساله در آسیا باعث شده تا این قاره تبدیل به یکی از مکان‌های توریست پذیر در دنیا شود. با ما همراه باشید تا درباره بهترین جاذبه‌های گردشگری در آسیا که باید حتما به آن سفر کنید صحبت کنیم.

جاذبه‌های توریستی آسیا در کدام کشورها قرار دارند؟

  • هانوی در ویتنام: هانوی پایتخت جذاب کشور ویتنام با حفظ آثار تاریخی و باستانی در کنار بافت جدید شهر توانسته فرهنگ قدیم و جدید را به خوبی در کنار هم حفظ کند. این شهر گذشته‌اش را فراموش نکرده است. جالب است که آرامگاه هوشی مین و زندان هوآلو که جزو مکان‌های قدیمی در این منطقه هستند هنوز هم پابرجا هستند. بافت جدید شهر در کنار دریاچه‌ها، پارک‌ها و بلوارهای درختکاری شده بسیار زیبا به نظر می‌رسد. بیش از ۶۰۰ معبد و بتکده منطقی این شهر وجود دارند. شما می‌توانید با تاکسی و سیستم حمل و نقل قوی شهر که کل شهر را پوشش می‌دهد به هر نقطه که می‌خواهید سفر کنید.
  • کاتماندو در نپال: کاتماندو پایتخت زیبای نپال دارای آثار تاریخی، معابد باستانی، روستاهای بکر و دست نخورده و همچنین زیارت‌گاه‌های باشکوهی است که چشم هر بازدیدکننده‌ای را به خود جذب می‌کند.
  • سیم ریپ در کامبوج: در شهر سیم ریپ یکی از بزرگترین بناهای مذهبی دنیا که مربوط به قرن دوازدهم است قرار دارد. معابد پوشیده از گیاه و ویرانی‌هایی که در مجموعه آنگ کور وات قرار دارند تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار قوی در کامبوج شده‌اند. اگر به کامبوج سفر کردید بازدید از بازار شب آن را به هیچ عنوان از دست ندهید. این بازارها به دلیل داشتن غذاهای محلی، محصولات محلی و اشیای زینتی باستانی بسیار جذاب خواهد بود و مکان مناسبی برای وقت گذرانی و شب گردی هستند.
  • سئول در کره جنوبی: مرکز تجاری فرهنگی کشور کره جنوبی یعنی سئول به خاطر داشتن آسمان خراش‌های بسیار زیبا تبدیل به یکی از مراکز گردشگری در کره جنوبی شده است. جالب است که کره جنوبی مهد جراحی پلاستیک و زیبایی در دنیا شناخته شده است. افراد زیادی از کشورهای دور و نزدیک برای استفاده از خدمات زیبایی درمانی و همچنین بازدید از کره جنوبی و پایتخت بسیار زیبای آن یعنی سئول سفر می‌کنند. آثار باستانی گردشگری بسیاری در این شهر وجود دارند که جزو میراث جهانی یونسکو به شمار می‌آیند.
  • شانگهای در چین: بازدید از شانگهای، بزرگترین و مشهورترین شهر چین فرصتی را برای بازدید از زمان گذشته، حال و آینده یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد. شانگهای شهریست که آثار باستانی موجود در خود را با آثار جدید، به خوبی ترکیب کرده است. در این کشور گویی گذشته، حال و آینده در کنار هم قرار گرفته‌اند. رودخانه بسیار پرآب هوانگ پو شهر شانگهای را به دو بخش تقسیم کرده و دو حال و هوای متفاوت را به شهر تزریق کرده است‌.
  • سنگاپور در سنگاپور: بازدید از سنگاپور دست کمی از بازدید در دنیای علمی تخیلی فیلم‌ها ندارد. مکان‌های بسیار زیبا و باستانی موجود در سنگاپور در کنار غذاخوری‌های خیابانی بی‌شماری که در این شهر قرار دارند سنگاپور را تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری آسیا کرده‌اند. باغ گیاه شناسی و باغ‌های نزدیک به خلیج انگار تکه‌های کنده شده از بهشت هستند. اگر به سنگاپور سفر کردید حتما از سندز اسکای پارک دیدن کنید.
کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید